Hernes Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Har bare tatt og bytta felger, senka (ja den subber:D) og litt sånn på denne chevellen, jeg måtte bygge hele feste til felgene fra bunn av fordi det var de eneste felgene jeg hadde i nærheten nå, men jeg skal stte på større snart;) Orginal(bare annen lakk og interiør): min version(orginal lakk og interiør): Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Vart rå denna. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hva slags felger er det som sitter på bilen på bildet?hvor kan en få kjøpt slike?de var råe! Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hva slags felger er det som sitter på bilen på bildet?hvor kan en få kjøpt slike?de var råe! de fulgte med i en 1:24 model fra jada toys:P Edit: skal kjøpe nye, litt større snart da.. :P Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg