slboe Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hei! noen som har nå smarte tips om hvordan man skal få fjernet emblemer på biler.. i mitt tilfelle a4 og 1.8T merket bak, hvordan gjøre det uten at det blir skader i lakk. på forhånd takk :well Siter http://slboe.mybrute.com/ ... Challenge me :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 bruk varmepistol!;) men kan henne det sitter i sånne klips å, så da må du sveise igjen Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 de sitter med dobbeltsidig tape.. bruk spakkelspade eller no anna "skarpt" og skjær helt oppe ved merkene,, tape'n som sitter igjen fjerner du greit med sitrusrens, rubb og poler og alt er borte :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Så lenge du har turboen så ville nå jeg hatt merkene på:P Kjøper ikke emblemfri armani jakke liksom..hvis du tar min utmerkede metafor.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 ser du er fra Trondheim, si ifra om du må lakkere opp :P ehe, siden jeg er lakkerer, mersom.... Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Et bredt tapetknivblad? Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 det går jo også bra... men vær forsiktig... :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Bruk tanntråd eller fiskesen og jobb deg gjennom limen... ;) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slboe Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 tusen takk for alle svar:) skal prøve ut litt av hvert:) Siter http://slboe.mybrute.com/ ... Challenge me :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 ser du er fra Trondheim, si ifra om du må lakkere opp :P ehe, siden jeg er lakkerer, mersom.... tar du my for lakering du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 kjem an på ka som må gjøres... grunnarbeid ca 5000 +- hellakkering ca 8000-12000 +- skifting av farge 10000++ snakk me Aasgut'n som jobbe t Aarvik, han vet ka æ e go for..... kall mæ Elling :P Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slboe Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 kjem an på ka som må gjøres...grunnarbeid ca 5000 +- hellakkering ca 8000-12000 +- skifting av farge 10000++ snakk me Aasgut'n som jobbe t Aarvik, han vet ka æ e go for..... kall mæ Elling :P hvor my skal du har for å lakkere de dragerne til skiboksen på taket i alu da? Siter http://slboe.mybrute.com/ ... Challenge me :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg