opel freak Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Er det noen her som har kjøpt seg rørbend av f.eks rustfitt, aluminium, rustfirtt syrefast og som kan skrive opp hvilken dimensjon og hvor mange grader bendet var og pris inkl.moms? Har en del billige bend på hånden (mest syrefaste) som jeg kansje kan selge hvist jeg ikke skal ha dem selv...... Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 skriv til meg hva du har du. jeg er intresert Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Gjerne til meg også. Er interessert i 4 stk. 90 graders bend i 20 - 30 mm (Må finne ut først). Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Må bare presisere at alle bend er sveise bend, dvs uten muffer..... Bra respons forresten, trivelig det men ville satt pris på om noen kunne svare på det opprinnelige spørsmålet mitt også :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg