boXer Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Originally posted by VEPSEN Etter min mening er golfen ett av de råeste bygga jeg har sett!! Og jeg er IKKE akkurat no VW/Audi(Dorull)fantast! Den går ikke så bra som den burde/ TreskoHasse legger på "litt" på effekten, men bilen er fortsatt fet som fan! Er også enig i at gode gamle sportQuattron er morsommere å se på kjøre, mye pga sinnsyk fet femmerlyd og at nettopp er en SQ(Gruppe B-biler er råest).Har for meg at SQ`n har prestert lave elleve sekundere på stripa som best når Quarnis og TreskoHasse kriga som værst! Det kan stemme, har jeg for meg at SQ'n har prestert 11.23sek. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Har en video hvor den kjører 11.34 @ 203 Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg