Gå til innhold

vacuum trykk? honda crx

Ranger emnet


remiandre

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må passe deg for å legge ut spørsmål her, fare for å bli sjikanert ;)

Hør med club-honda forumet.

 

Ps. fått montert resten?

Christoffer

`98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi

X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240

X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, enten vakuum eller trykk. De er det motsatte av hverandre. ;)

 

Har du problemer med å finne vakuumslanger? Det bør da være plenty av dem under panseret ditt. Sjekk slanger som går ut fra innsuget, de er det som regel vakuum i, men du kan nok ikke bare ta den slangen. Kjøp et t-stykke og en slangebit og sett i gang, så har du den mest ekstreme, ubrukelige riceboy modden i historien før du vet ordet av det. :lol

 

Edit, ser at det følger med t-stykke og slangebit, da har du alt du trenger. Stort sett alle slanger på den størrelsen som følger med er vakuum slanger.

 

Ellers kan du jo bare lese her, det står ganske nøye forklart.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk som svarer seriøst, vet at folk har prøvd å spørre om innstallering av dump ventiler ol på IKKE turbo motor, jeg får prøve igjen, mulig det også er noe feil med det elektriske på den sunami greia også. jeg tok ut en slange fra innsuget for å kjenne etter "sug" men motoren kvalte seg, så jeg satte på et T stkke der og fikk på bryteren uten noen respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sunami saken er jo også justerbar da, kan hende den er justert slik at den krever mer vakuum en bilen din produserer.

Regner med at den reagerer på det høye vakuumet som blir i det man slipper gassen på turtall.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ikke noe mer effekt, kun for lydens skyld. hadde vært litt artig å prøvd det. sitter vel rundt 150 hk ++ på den lille bilen så det kan bli litt artig det, har også bestilt flame kit hos looney : )

 

Om ikke lenge er bilen din et rullende mini-diskotek med alle de lysa og triksa du har montert ;)

Christoffer

`98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi

X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240

X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye mere effekt/kjørbarhet regner du med etter montering da?

:)

Hadde vært kult om du hadde laget en film etter montering. hehe

 

Det tror er første gangen noen spurt seriøst om det blir hester av høytalere! :lol

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror er første gangen noen spurt seriøst om det blir hester av høytalere! :lol

 

Tror du jeg var seriøs? Hehe.

Tenkte bare jeg skulle la han få legge ut om fordelene ved det utrolig kule produktet.. Og det blir jo enda bedre med flamer-kit. hehehe

 

Nei gitt, jeg var nok bare litt sarkastisk med han. ;)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ble litt bekymra der ja, mest fordi du har klart deg så lenge på forumet med så åpenbart lite peiling på ting. :D

Men det er klart, hadde vært morro å høre effekt-tallet på den saken.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår