Gå til innhold

vacuum trykk? honda crx

Ranger emnet


remiandre

Anbefalte innlegg

snakk om at det her kun var for morro skyld da. men gøy skal vi ihvertfall ikke ha det, kunne vært farlig det.. må jo være seriøs med alt man foretar seg : )

 

ja hadde sikkert fått skrapt sammen 10-15 tusen til en turbo, men det her var jo for morro skyld og kosta noen hundre lapper.

 

 

og ja, man får sikkert biler med turbo til priser under hva en crx koster, men hva har det her med det å gjøre i det hele tatt?????????????+

 

flame kittet jeg har (ikke montert enda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

snakk om at det her kun var for morro skyld da. men gøy skal vi ihvertfall ikke ha det, kunne vært farlig det.. må jo være seriøs med alt man foretar seg : )

 

ja hadde sikkert fått skrapt sammen 10-15 tusen til en turbo, men det her var jo for morro skyld og kosta noen hundre lapper.

 

 

og ja, man får sikkert biler med turbo til priser under hva en crx koster, men hva har det her med det å gjøre i det hele tatt?????????????+

 

flame kittet jeg har (ikke )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakk om at det her kun var for morro skyld da. men gøy skal vi ihvertfall ikke ha det, kunne vært farlig det.. må jo være seriøs med alt man foretar seg : )

 

ja hadde sikkert fått skrapt sammen 10-15 tusen til en turbo, men det her var jo for morro skyld og kosta noen hundre lapper.

 

 

og ja, man får sikkert biler med turbo til priser under hva en crx koster, men hva har det her med det å gjøre i det hele tatt?????????????+

 

flame kittet jeg har (ikke montert enda) bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter vel rundt 150 hk ++ på den lille bilen så det kan bli litt artig det

Om jeg husker rett har du fortsatt en D16A9 med ~128-132 BHP originalt. Jeg er svært nyskjerrig på hvordan du fant minimum 18 hester ekstra? Dynopapiret hadde også vært interressant å se for å se hvordan effekt- og momentkurven ser ut. Kanskje du enda har ett eller flere N/A-tuning triks du kan lære bort før du går "FI"-veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg husker rett har du fortsatt en D16A9 med ~128-132 BHP originalt. Jeg er svært nyskjerrig på hvordan du fant minimum 18 hester ekstra? Dynopapiret hadde også vært interressant å se for å se hvordan effekt- og momentkurven ser ut. Kanskje du enda har ett eller flere N/A-tuning triks du kan lære bort før du går "FI"-veien?

 

Ice, dump og flamekitt = 18 hester ++ :lol

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ikke noe mer effekt, kun for lydens skyld. hadde vært litt artig å prøvd det. sitter vel rundt 150 hk ++ på den lille bilen så det kan bli litt artig det, har også bestilt flame kit hos looney : )

 

 

Hei Remi gutt, det STÅR faktisk skrevet 150 hk ++ på første side i denne tråden... ;) Men ettersom du alltid har sagt 120-30 til meg regner jeg med du bare skrev feil :)

Slapp off :popcorn

Christoffer

`98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi

X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240

X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår