marcos_eirik Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Type: V8 Displacement: 12900 cc Horsepower: 1100 bhp @ 7000 rpm Torque: 1300 lb ft @ 5600 rpm Redline: 8000 rpm Bad Gandersheim, Germany, is a small village in the middle of nowhere which people normally visit to go for a cure. The only sound you normally hear in this area is the bell of the church reminding you to attend the mass on Sundays. At the same time, Bad Gandersheim is the home of Weineck Engineering, manufacturer of the world‘s most powerful, strongest and best accelerating road-legal car. It is the place of pilgrimage for the disciples of the combustion engine in search of salvation. Once arrived at the place of worship, tension will rise, resulting in high blood pressure and sweating. That’s quite a usual reaction seeing that, even after having driven all cars called supercars, one knows that what is going to happen will be a new chapter in the never-ending search of the greatest of all times. After ringing the bell, the doors to the holy shrine open, allowing a sneak peak of the silhouette of THE ULTIMATE. Dere kan lese resten og finne store bilder av Cobraen her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Uhm, syk motor? Meget pen bil også, IMO. Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Den styggeste cobran jeg har sett !! :shake Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Den var sinnsyk! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Den får ingen skjønnhetspris av meg, men fy faen for en maskin! Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Luftinntaket kunne jo ha vert i samme farge, ellers så hadde vert grei denn. Men motoren får enn skjønnhetspris av meg, viss du skjønner meg hehe. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Det må gå noe sinnsykt fort med en sånn stor motor i en så liten bil! :thumb Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Noen som vet noe mer tall på den maskinen? 0-100 osv? Cobra er en pen bil, men kunne absolutt lakka inntaket i bilens farge ;) Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 'From 0-300 km/h in just 10 seconds!!!' Deilig bil Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Grunn til at scoopet er "rødt" er jo pga stripene som går over bilen... Men den bilen osa det bare POWER av.. Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 real power............fy faen og rå mener nå jeg:) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 herre jesus :O Personlig liker jeg cobraen best uten scoop men man skjønner jo funskjonen på denne iallefall... jeg trodde 400hk i en slik nammebil var morro men dette... dette må faen meg fly ! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Den styggeste cobran jeg har sett !! :shake Greit nok det, men hadde du klart å fått det til noe penere da? Med tanke på hvor liten Cobra'en er, så er ikke det der så ille. Det er jo et gammelt design, og da bør man bruke "make-over"-komponenter i samme stil. Tror ikke så veldig mange andre scoop hadde passet. Brutalt ser det ut, uansett! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Bilen er stygg, men hvilken motor, 1100 hk !!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg