Gå til innhold

2006 Chevy Camero Consept: enda en retro bil

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Chevy Camaro er noe alle kjenner til ..

og siden alle andre bringer tilbake sine gamle muskenbiler så hvorfor ikke enda en ..

og så stor overaskelse! den er OGSÅ! retro .. hvem hadde da trodd det! :rolleyes:

162006144750.jpg

(mer bilder osv kommer til mandag)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også heter det ikke Camero, kun F&F gjengen tror det...

Chevrolet har i det minste klart å holde seg til 2 dører da, og ikke lagd kjip familiebil av en legende.

Her er Charger'n.

6607.jpg

Den gamle Charger'n derimot er feeeet.

dodge-charger-1968a.jpg

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så koseligt når bildene ikkje funker :mad:

Funker hos meg.

-

Likte fra døra og bak. Fronten veit ej ikkje helt på.

Hadde vell fronten vøre annerledes så hadde den vell passet min smak :)

“A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.”

- 00" Audi A4 1,8tq avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow jeg skrev feil 1 plass og plutselig er jeg en F&F fan .. utrolig

desuten blir det feil å sammenligne den med chargern ettersom det er challenger som dodge skal lage for det segmentet ("Retro muskel biler med mindre muskler enn de konkurentene fra europa og japan")

Her er konkurentene

Ford Mustang

2005.ford.mustang.jpg

Dodge Challenger

dec21chal_2.jpg

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab vet nok bare ikke hva han snakker om... Eller hva? :hello:

Syntes Camaroen var driit fet jeg. Mustang inntil 2005 er bare en vits. Mustang 2005-2007 derimot, stor respekt! Lignende med denne. Amerikanerne har seriøst mistet grepet når det gjelder design, nå er det faktisk på vei opp igjen. Retro er tøft! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns amerikanerne har kommet seg veldig, syns alle de retro muskelbilene som er så inn der borte har sett fete ut. regner med alle er rwd?

Alle er RWD... Pjuh! ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med at designet er på vei til å ta seg opp igjen, men de ligger fortsatt et godt stykke bak linjene fra 60-70 tallet *sikle*

Mener å ha lest at hvertfall mustangen kommer med 4wd? Noen som kan bekrefte/avbekrefte?

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider