-Rønningen- Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 er det noen som kan gi meg no tips om hvordan man får til metalic lignende farge i Ps? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Du finner det på denne siden: http://www.digimods.co.uk/tutorials/ Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 det finns ikke noe anna måte enn detta? tenkte mer på brush jeg.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 reflektioner er tingen. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 å åssen for man til det? mulig det er dumt spr men! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hmm,.. viss du skal ha reflektion på en fanger, så kan du ta å klippe ut en bit av bakken under der, å ta oppned på fanger, og fjerne litt liksom. er ikke no god til å forklare. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 du kommer fra lillehammer jo:) jeee. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 åå skjønnte litt av det! bare prøve seg fram! ja stemmer det gitt! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 kopier og paste inn diverse, skyer, asfalt, solskinn, osv, lek med opacity og diverse layer style greier. ikke overdriv. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 hmm... noen gode eksempler på dette? Så får jeg sett om jeg har skjønnt det riktig... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 har yarisen min... skyer på vinduene, litt bakke på siden på den... http://img.photobucket.com/albums/v192/startdf/photoshop/wip7.jpg originalen er en vanlig yaris, høy som ett fjell og 12" felger...og ganske liten refleksjoner fra før av Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Da var det som jeg trodde! :) Og sånn forresten fader å stilig bil!!! :D Få se orginal bildet også! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 orig http://img.photobucket.com/albums/v192/startdf/photoshop/toyota_y.jpg Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg