Alfa Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Skyline med Holden ("australsk Opel") LS1 V8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 den franske R34 med Mercedes V12 er mye kulere og dette har ikke en DRITT med F&F å gjøre motor bytte er noe folk har drevet med siden tidenes morgen .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Kan ikke si jeg liker denne ombygginga; jeg hadde skjønt det hvis basemotoren var dårlig, men RB26'en som sto der fra før er ikke akkurat et direkte dårlig utgangspunkt for videre trimming. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Greit som one-off da... Personlig liker jeg ikke bytte mellom typer, altså rekkemotor mot rekkemotor, eller amerikanske 6-rekker, som aldri ble levert med V8, men ombygging. F.eks. 1.6 til 2.0, V6 til V8, R6 til V8. Som sagt, fett som one-off... Dette er jo forresten det motsatte av F&F... Skyline i Mustang, og LS1 i Skyline... Artig! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Dette er ingen ff greie, det har de gjort i en lang tid med RX-7er, bytta om 13b wankelen med ls1 v8... Og bedre og bytte ifra strikk motor til v8 en ifra v8 til strikk motor.. kiddie Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Kan ikke si jeg liker denne ombygginga; jeg hadde skjønt det hvis basemotoren var dårlig, men RB26'en som sto der fra før er ikke akkurat et direkte dårlig utgangspunkt for videre trimming. For alt vi vet sto det en 2 liter i den orginalt, det er vel ingenting som forteller deg at det var en GT-R. Uansett litt feil egentlig, det er jo en coupe, den skal ha sekser. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 For alt vi vet sto det en 2 liter i den orginalt, det er vel ingenting som forteller deg at det var en GT-R.Uansett litt feil egentlig, det er jo en coupe, den skal ha sekser. Du her vel rett. Tror det er en GT originalt, eller en GTS.. Bodykit er iallfall ikke GTR... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Sa det pga av det lå 5 andre tråder om skyline, rx7 med v8. Og da tenkte jeg på nye f&f. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 den franske R34 med Mercedes V12 er mye kulereog dette har ikke en DRITT med F&F å gjøre motor bytte er noe folk har drevet med siden tidenes morgen .. ja er heftig den. (den gule???) vis jeg mener rett så var det jo bare karroseriet som var igjen på den, gulvet er borte og ramma er sveiset i rør. da blir det liksom noe helt anna på en måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Sa det pga av det lå 5 andre tråder om skyline, rx7 med v8. Og da tenkte jeg på nye f&f. tror du har missfortstått ... det som liksom er den nye "f&f" trenden er å putte japanske motorer i amerikanere men selvsagt også det har blitt gjort i mange mange mange år Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hvorfor bryr folk seg om hva som blir gjort med en simpel Skyline?? Hvis alle skulle gjort det som er "riktig" ville det ikkke blitt ufattelig kjedelig å være bilinterissert? Ser det som en positiv ting at folk tørr å skille seg ut, så får det heller være at massene(les:saueflokken) ikke liker det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Enig med OleJohnny Jo mere variasjon jo bedre :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Jævli kult :) Tenk deg twinturbo v8 i den? Kansje dårlig plass men.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 tror du har missfortstått ... det som liksom er den nye "f&f" trenden er å putte japanske motorer i amerikaneremen selvsagt også det har blitt gjort i mange mange mange år Hehe. Vet jo det. Og selvfølgelig er det kulere å sette enn v8 i en skyline enn en r6 i en mustang! Enig i alle nå ;) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 For alt vi vet sto det en 2 liter i den orginalt, det er vel ingenting som forteller deg at det var en GT-R. Godt poeng, men jeg tror man får mere fart for mindre penger og arbeid ved å sette inn en RB26 ifht. en totalt annen motor. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg