Gå til innhold

Bilder: Diverse pene Hondaer (56K: No-Go)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oh, den der likte jeg!

samme lykter som jeg skal ha meg også :) ser ut som karbonpanser på den også i mine øyne

 

Ja, iallfall sort. Tenkte jeg, også..

 

Olehenri, kan ikke du poste ett par bilder av din bil her? Det er jo en _meget_ pen Honda! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mye fint å se her ja! :) Synd det ikke eksisterer sånne gromdeler til min bil.. :(

 

Men, en ting jeg har lurt litt på. Er sikkert et teit spørsmål, men.. Hvorfor stikker panseret litt opp i bakkant på enkelte biler? Er det bare for utseendets skyld, eller for å få plass til noe spes?

- 98 Honda Integra Type R

- 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt*

- 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt*

- 83 Ford Sierra 2.0L *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mye fint å se her ja! :) Synd det ikke eksisterer sånne gromdeler til min bil.. :(

 

Men, en ting jeg har lurt litt på. Er sikkert et teit spørsmål, men.. Hvorfor stikker panseret litt opp i bakkant på enkelte biler? Er det bare for utseendets skyld, eller for å få plass til noe spes?

 

tror mange gjør det for å få ekstrakjøling til motoren hvis de har en bra tuna en, hvertfall det folk har sagt til meg :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, iallfall sort. Tenkte jeg, også..

 

Olehenri, kan ikke du poste ett par bilder av din bil her? Det er jo en _meget_ pen Honda! :)

 

 

hehe, du får ta noen bilder fra hjemmesiden min å slenge inn vett.. lik ikke å gjøre slikt selv :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste Integra'en var pen;) Godt å se noen Japser uten 224kg plastikk til en forandring.

 

Det er vel det hele tråden handler om, for så vidt, skikkelig oldschool Japan-stil, i likhet med oldies Einser og Tveiser.. :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Derfor jeg skreiv det var godt å se noen "normale" Japser:)

 

Ja. Hehe. Hvorfor er oldschool tyske og japanske biler så mye diggere enn det meste? :)

 

Stå på Mr. Øyvind, feed us with quality! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Hehe. Hvorfor er oldschool tyske og japanske biler så mye diggere enn det meste? :)

Aner ikke. Kanskje det er som Rema 1000 sier: Det enkle er ofte det beste? ;) Men for all del, mange fine biler som kan være fine med styling og hele pakka, men er ikke så mange som har skjønt at man ikke nødvendigvis trenger et fullt bodykit for å få oppmerksomhet for bilen. Derfor driver jeg iherdig med å prøve å få folk til å innse det:) Hehe.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

flood.jpg

Ny Honda Flood (get it?):

 

 

 

 

La oss begynne med noe enkelt; en perfekt BB:

03.jpg

02.jpg

01.jpg

 

 

 

 

Game Over; en S2000 jeg ikke topper med det første. Amuse, Top Secret, Work+++++; hva mere trenger man?

03.jpg

02.jpg

01.jpg

04.jpg

 

 

 

 

Følgende er fra Eibach 2006:

Wicked flott NSX:

01.jpg

 

En ganske "default" Civic:

02.jpg

 

Ja, det er alufelger. Mugen, faktisk.

03.jpg

 

Clean Integra med good 'ol Desmond Regamaster Evo i hvitt:

04.jpg

 

NSX kler hvitt:

05.jpg

 

Four doors of fury, også denne med Regamasters:

06.jpg

 

Mugenhjul og ellers clean og fin:

07.jpg

 

Samme NSX'en:

08.jpg

 

K20A og Sprint Harts - en vinnende kombinasjon for hvilkensomhelst Honda:

09.jpg

 

Svære (relativt, da) smidde Mugenfelger:

10.jpg

 

Oldschool Mugen:

11.jpg

 

Enda mere Mugen (RG tror jeg):

12.jpg

 

Mere av samme Mugen:

13.jpg

 

JDM-front EF med svartlakka reflektorhus. Også de fantastiske Weds Sport SA-90 i bakgrunn':

14.jpg

 

S2000-tog:

15.jpg

 

Oldschool Work E-Wings, ellers Speedstar Superfins:

16.jpg

 

Defualt Civic på Rays Gram Lights 57Pro:

17.jpg

 

Panasports eller RS Watanabe:

18.jpg

 

Mere smidd Mugen:

19.jpg

 

Cleant og fint motorrom. Wire tucks ser ut til å tilta i Hondaverdenen:

20.jpg

 

DA på Equips, bra motorrom også:

21.jpg

 

Nice lakk på EK'en:

22.jpg

 

Karbonbakluke til S2000 er ikke så billig, men det er jo heller ikke Mugen-hardtopen:

23.jpg

 

Nice. 18-tommers Work Meister evt. Speedstar Professor SP1-hjula:

24.jpg

 

Samme lilla' Civicen ser like bra ut som ista:

25.jpg

 

Coupéen kler Rota GT3 eller GAB Sports-hjula (originalen Rota kopierte):

26.jpg

 

Duffm4n sin EF:

27.jpg

 

Fin blåfarge. OEM? Seff!

28.jpg

 

DOHC VTEC + Jenvey spjeldhus + HyTech/DTR/SMS-grenrør = Win. Dette er muligens !ll w!ll sin som senere dynotestet 248 WHP. N/A.

29.jpg

 

Kjekk DC:

30.jpg

 

Kjekk minivan (2001+ Civic), muligens med ekte Work RSZ-R:

31.jpg

 

Widebody NSX er lett å like:

32.jpg

 

 

 

 

Diverse; ikke fra Eibach:

Clean DC:

01.jpg

 

Ape-lav DA:

02.jpg

 

White-on-White liker jeg (vi?):

03.jpg

 

Legendarisk EK på autentiske 16-tommers' Enkei J-Speed III (les: umulige å finne og koster gjerne USD$2000 eller mere for settet):

04.jpg

 

Meget flott BB på gode, gamle BBS':

06.jpg

05.jpg

 

DA på ITR 15-tommere:

07.jpg

 

Tidsriktige maskiner; EK'en er blacktop også:

08.jpg

 

JDM-front, oldschool Works som gikk ut av produksjon for årevis siden og et Chargespeed-bord bakpå:

09.jpg

 

Shawn Haydens semi-berømte CB:

10.jpg

11.jpg

18.jpg

 

Er ikke hver dag man ser en RHD EF på Ronal?

12.jpg

 

Konvensjonell EK9 CTR-look:

13.jpg

 

Gullplattérte Mugen M7 er ikke for "the faint of heart":

14.jpg

15.jpg

 

Sjarmérende sak med Mugen bodykit og MR-5:

16.jpg

 

DA med enorme felger; slett ikke værst ellers:

17.jpg

 

Lik layout, men pene biler likevel:

19.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår