Gå til innhold

Bilder: Diverse pene Hondaer (56K: No-Go)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor ingen bilder av den tøffeste civicen av dem alle? fant ikkeno bra bilde men her er den jeg mener:

http://pics.autodb.no/1109/1109256-bilde1-cimg1962.jpg

 

sleng opp noen pene bilder av den å a :)

 

2 dørs coupè

-Ebay-frontlykter til $9,95.

-Billige felger like de naboen har.

-Engangsgrill-netting.

 

 

 

Somebody's been visiting NSX Prime

You know it! Er mye fint å se der borte.

 

 

 

88modell: Takk for bildepostene. Så slipper jeg å legge inn selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden når ble prisen på ting så viktig? ;)

Prisen i seg seg selv er egentlig irrelevant, men det er prinsippet som er viktig. Dette er spesielt relevant her i Norge hvor Gud og hvermann har "SUPER JDM STYLE Y0 PROJECTOR HALO LED HID XENON BMW ANGEL EYES BUY NOW 20% POSITIVE FEEDBACK CIVIC EJ1 EG HONDA HELLA 3RD GEAR V-TECH HEADLYTES" på hver eneste Civic man ser. Dette fungerer på samme måte som downtown Detroit; folkene som bor her er ikke skapt onde - de har blitt sånn takket være omstendighetene de lever under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folds.jpg

 

Ikke så boxy' som tante Oline sin lille røde nede på parkeringsplassen:

01.jpg

02.jpg

03.jpg

06.jpg

07.jpg

 

Ikke den samme som over, men fin denne óg:

05.jpg

 

Detalj fra toppdekslet til en F20B (H22A med mindre borring og slaglengde for homogeniséring for touringcar-serien) eller en H22A i type S-utgave som man finner i henholdsvis Japanske Accord SiR-T (200 BHP) og Japanske Prelude Type S (220 BHP) (begge har dette matt-blå' toppdekselet):

04.jpg

 

Året er 1990; Hondas særdeles fruktbare partnerskap med Williams er over, borte er også de hysteriske 1,5-liters turbolada V6'ene. Dagens chassis-leverandør er McLaren, og med deres MP4 har de siden siden 1987 har vært uslåelige. Bildet viser RA100A, en modérat oppdatéring av fjorårets RA109A. Dette er en 3,5-liters V10 som også i 1990 skal vinne konstruktør-VM for McLaren-Honda; dette er Hondas femte konstruktør-VM på rad. De vinner i 1991 også før konkurransen fra Williams-Peugeot blir for sterk og de i 1992 befinner seg på andreplass, og avslutter sin andre Formel 1-tour etter at denne sesongen er over.

ra100a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår