Vomaz Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 gamlingen hadde planer om en jaguar... 65-75.. han var ikke sikker på hvilken han skulle satse på.. såe jeg tenkte å sjekke litt før han bestemmer seg.. noen som har en jaguar og kan hjelpe meg? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Flotte biler, veldig driftssikre i forhold til både alder og kilometerstand. Faren min har 8 stk fra 1974-1980-tallet, i forskjellig stand og kilometerstand, og han har hatt utallige. De eldre Jaguarene blir faktisk brukt til gatebilløp og banekjøring i England, og det er ikke uten grunn. Makan til serieprodusert racingbil for en så lav pris skal du lete lenge etter! :) Har vurdert å kjøpe en sliten en selv, og bruke den i "råflott" bilcross! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg