Gå til innhold

positivt og negativt med VOLVO 780?

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

kan noen komme med tips? :biker

Min mening er at de er mindre pene og dyre,de aller fleste har jo også en elendig v6 motor,men dog finnes de med b230 ft og b204ft/gt.

De aller fleste har også beige innredning,helsvart er av det sjeldne slaget.

mener de finnes med både stiv og delt aksling,hadde det ikke vært for prisene på disse bilene kunne jeg tenkt meg en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med 780 er at du har en svært ekslusiv bil, som så og si ingen andre har. den er rett og slett et samleobjekt..

airbag, abs, el. justerbare skinnseter osv... kjøp 780 TIC, da har du en meget spesiell bil med skikkelig motor..

Sersom en ser bort i fra V6'eren, vil jeg si det er bare positive sider med 780..

Prisen er selvfølgelig høy, ved en så sjelden bil...

Var vel B23ET/B230ET, B230FT og B204GT denne bilen ble levert med utenom V6'erene...

-91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F

-91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt

-74 Volvo 144DL B20A - bruksbil

-91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postivt: Sjelden og spesiell, masse ekstrautstyr årsmodell tatt i betraktning, deeeeeilig superfint interiør...

Negativt: Utseende vist du holder den helt original, den blir etter min mening veldig pen med nye felger, og litt smådill.. Men elt orginal ser den litt rar ut:) PRIS!!!

Jeg har kikket masse på 780, hadde vært ett kjempekjekt prosjekt, men prisen er vanskelig og svelge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er denne?

har ligget ute en stund...

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=939511

hentet fra billisten

VOLVO 780

1988-modell, Kmstand 114.000. Meget pen bil, 2.8 l, aut., ellers

alt utstyr, delt bakaksel, klima, skinn, osv.

Prisant. kr 120.000,-

Tlf. 90616609 (Telemark)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykt pene biler mener jeg.. interiøret er jo dritlekkert. Kunne gjerne satt kloa i en sånn jeg. Men liker ikke automaten og v6ern

Får jo R4 turbomotor og da;)

Mener det var levert noen få 780'er med manuell om jeg ikke tar helt feil.. men å finne R4 og man. tror jeg vil være å lete etter nåla i høystakken..

-91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F

-91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt

-74 Volvo 144DL B20A - bruksbil

-91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo R4 turbomotor og da;)

Mener det var levert noen få 780'er med manuell om jeg ikke tar helt feil.. men å finne R4 og man. tror jeg vil være å lete etter nåla i høystakken..

16v motorene fantes vel ikke med automat?

står forøvrig en sort 780 i nabogarasjen min,r6 og manuell.TURBODIESEL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrej45: Utsettelsen er snart over :lol og da er det på tide med lappen

Vomaz: Klart det kan byttes ut, og takk gud for det

Mad-Ass: Hadde vært rått med turbo motor ja

maxis: Hell bensin på tanken hans kiddie turboBENSIN :hello:

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider