Pompiuses Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Fasted speed at the streight: 360 Modenna: 240 kmH Turbo ITR: 260 kmH Yamaha R1 with shorter gears but still not at Rev limit in 6th: 265 kmh http://www.hatzer.at/videovault/20030501-salzburg/salzburg1.mpg hmmm får lyst på turbo jeg Devil Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Har jo en fin en her oxo... http://www.ish1.pwp.blueyonder.co.uk/t61_integra.wmv Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Hmmm.. sikkert sær jeg, men turbo og v-tec er jo egentlig det jeg har sett på som "konkurenter" da :D Noen mener turbo er best, andre vil ha responsen til v-tec.. Men for all del, bilen går tydeligvis meget bra den :D Blir bare litt motsetning å dra turbo inn i v-tec motorer på en måte :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Ola Hmmm.. sikkert sær jeg, men turbo og v-tec er jo egentlig det jeg har sett på som "konkurenter" da :D Noen mener turbo er best, andre vil ha responsen til v-tec.. Men for all del, bilen går tydeligvis meget bra den :D Blir bare litt motsetning å dra turbo inn i v-tec motorer på en måte :) Du har jo et poeng der da. Noen sier at man får det beste fra begge verdener med vtec+turbo, men jeg vet ikke. Har aldri prøvd vtec+turbo før så om responsen blir dårligere vet jeg ikke. Uansett så får man sykt mye effekt i motorene tatt størrelse i betraktning pga det høye turtallet og momentet turboen gir thumpsup Er sikkert bra heftig å kjøre. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
genuine Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Hehe... kjapp den der! :cool: Men personlig syns jeg det er litt "juks" med turbo på denne bilen ;) - litt feil i forhold til Type-R-konseptet opprinnelig. Liker at det er en aggressiv og meget responsiv sugemotor. Heller trimme videre på den måten. Tror dessuten det kan bli litt i overkant effektmessig for en forhjulstrekker. Orginalt så er det jo meget bra samsvar mellom chassis, motor og drivverk. Skulle jeg absolutt hatt turbo ville jeg kjøpt meg en RWD/4WD som hadde turbo orginalt :) Det er iallefall ingen tvil om at det går fælt! :D Og man får jo en ganske unik bil, går nok ikke mange Integra-turbo i Europa tror jeg... Mvh Espen Siter EspenOO 1998 Integra Type R x 1998 Integra Type R x 1999 Integra Type R "...a high rpm-lifestyle!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
genuine Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 (signature)Honda Integra Type-R ; Turbo is for sissies Du har vel ikke tenkt å "pingle" ut av sugemotor-klubben vel? Du er vel ingen pyse? ;) Husk signaturen din nå da... :D :D :D Siter EspenOO 1998 Integra Type R x 1998 Integra Type R x 1999 Integra Type R "...a high rpm-lifestyle!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by genuine Du har vel ikke tenkt å "pingle" ut av sugemotor-klubben vel? Du er vel ingen pyse? ;) Husk signaturen din nå da... :D :D :D hehehe har nok ikke det nei. Vil ikke føkke opp et så bra konsept som Integraen er, med turbo :D Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Når begynner redlinen på Integra? Evt. Vtec motorer generelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by nismo_power Når begynner redlinen på Integra? Evt. Vtec motorer generelt. Rødmerkinga på ITR begynner på 8400rpm. VTEC betyr bare at motoren har variabel ventilstyring. Det bør derfor ikke kun forbindes sammen med sportsbilene til Honda, som jo mange har en tendens til å gjøre. Det fins feks VTEC motorer med bare 75 hk, som er lagd for økonomi. Man kan derfor ikke si noe generelt om når rødmerkingen begynner på VTEC motorer. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 på s2000 er den 9500.... når du har 9500 i 6the gir så har bilen 280kmt på nåla ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 hmmmmm.... det var egentlig denne jeg skulle poste da knock : http://www.hatzer.at/videovault/20030501-salzburg/type-r-musik.wmv Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by marius på s2000 er den 9500.... For å være litt pirkete: http://www.kvien.no/bilder/events/2003/26_april_03_streetshow_skien/P1001520.jpg Rødmerkinga starter på 9k i S2000 :D Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
genuine Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by nismo_power Når begynner redlinen på Integra? <= Bare å se på avataren min ;) ... bildet er av det øvre turtalls-sjiktet på en orginal ITR turteller :cool: Siter EspenOO 1998 Integra Type R x 1998 Integra Type R x 1999 Integra Type R "...a high rpm-lifestyle!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
genuine Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Pompiuses Vil ikke føkke opp et så bra konsept som Integraen er, med turbo :D Godt å høre!! :cool: Vi får heller kopsentrere oss om N/A-tuning! Så kan vi dele litt erfaringer og tanker rundt grom-deler og effekt-muligheter til vår lille sugemotor ;) Siter EspenOO 1998 Integra Type R x 1998 Integra Type R x 1999 Integra Type R "...a high rpm-lifestyle!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Grom video! Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg