Gå til innhold

4. Int. Polo-Meet Odense - Denmark

Ranger emnet

Blueboy

Anbefalte innlegg

Vært der, greit nok.

Lite, laidback og koselig!

Tyske treff er vesentlig heftigere - på godt og vondt.

Vi norske ble meget godt tatt imot, de er som regel veldig intersserte i bilene våre, som har litt uvante løsninger for dem

Blueboy-Polon vant vel 6N-klassen når den var der for tre(?) år siden.

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Vært der, greit nok.

Lite, laidback og koselig!

Tyske treff er vesentlig heftigere - på godt og vondt.

Vi norske ble meget godt tatt imot, de er som regel veldig intersserte i bilene våre, som har litt uvante løsninger for dem

Blueboy-Polon vant vel 6N-klassen når den var der for tre(?) år siden.

ok..lurer litt på å ta turen da serdu! ja, det stemmer at den vant 6n klassen for 3 år siden..2000!

det ligger faktisk noen bilder av bilen inne på sida...ser ut som om bilen va noe høyere ut fra bildene da!

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Eg har ein 16v Polo 6N (97mod).. så den e kun gått 61000km.. Ingen problemer sålångt ;) Men ein eg kjenne har ein polo.. den e gått 230 000km nå.. minimalt me problemer.. kun slitedeler

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy KM hvis du meine Ørjan sin så e det nå ein del med den da ... Eg har hatt mine timer med mekking på den ja ... Å nå ringte han om eg kunne være med litt mer ... To av skruene på eksosmanifoilen er knekt - leker til den er varm... Alle bremsene må skiftes. Det verste var når feste på klutsj vaieren røyk inne i bilen - 3 timer for å få den sattans delen ut - 3 for å få den inn igjen etter sveis.. Gir kassen hans er totalt fuckt ... Motoren er stein dau .... Så hadde ikke sattset på ein med så høy km ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider