exsilence Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hei alle sammen! Er det noen som har testet gode gamle Nintendo 8-bit i bil? Evnt noen som vet om det er mulig i det hele tatt? Takk for svar :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Må ikke NES'en kobles sammen med antennekontakt ? Må man i tilfelle ha tvkort ? Har en slik en på rommet. Og maken til underholdning :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 du må da ha et tv kort på den skjermen du skal ha i bilen ja,eller en slags adapter fra antenne-video kabel. må også ha en omformer fra 12-120v ;) morro med slik nintendo. min gikk på søpla når jeg flytta for vel 10 år siden :( fant den ihvertfall ikke etterpå..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Holder jo om du har en vanlig TV-tuner i bilen da. TV-kort er vel for pc-er... ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Nintendo 8bit har i tillegg til antennekontakten vanlig RCA video og stereo utgang på siden, så det skulle ikke være noe problem i det hele tatt! hørtes ut som en artig ide! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 du må da ha et tv kort på den skjermen du skal ha i bilen ja,eller en slags adapter fra antenne-video kabel.må også ha en omformer fra 12-120v ;) morro med slik nintendo. min gikk på søpla når jeg flytta for vel 10 år siden :( fant den ihvertfall ikke etterpå..... Lei den da, går for over 1000 lappen i noen tilfeller disse har jeg sett. Kamerat av meg fikk 700 for kun maskina med en kontroll på qxl. :) Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Lei den da, går for over 1000 lappen i noen tilfeller disse har jeg sett.Kamerat av meg fikk 700 for kun maskina med en kontroll på qxl. :) Oi å jeg har 2 slike maskiner 4 kontroller 1 pistol og rundt 30 spill liggendes :P er jo ei gullgruve d :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311055 har ein slik sjølv,den skulle odrne opp i problemet!;) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exsilence Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Takk for alle svar folkens! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311055 Denne så jo ikke dum ut i det hele tatt :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Synes du skal ta den helt ut når du først er i gang. Old-school amper og en liten 5-6" billedrørs monitor? :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Ser ikke helt at den der er så velegnet til bruk i bil? Hva slags skjerm har du egentlig i bilen din? Har du VGA-inngang på den? En vanlig TV-tuner som denne er laget for bruk i bil. Men uansett trenger du ikke en TV-tuner om du bare skal ha Nintendoen i bruk utenom DVD, da kan du koble den direkte til skjermen. Da får du best bilde også. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 trenger ikke antennekontakt, NES'n har aux utganger på siden, en gul og en hvit, 12v til 230v omformer trenger du vel for å få strøm på shaiten :) BTW: NES eier ;) alacocaina Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg