gakken Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hei. Jeg lurer på hvor dere får tak i streamere til frontruta? Har sett noen sider hvor det er noen, men jeg vil jo helst ha en som er lovlig.. Da må altså høyden på den ikke være mer enn 10cm.... Så jeg lurer på hvor de som feks. har Gatebil streamer i ruta eller gatebil klistremerker skaffer det? Må man ta kontakt med et trykkeri for å få de til å trykke opp? Mvh. Stephan Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 meina max var 20cm eg...du kan skaffe det på dekaltrim.nu eller streetdesign!har handla mye med dekaltrim og dei leverer varene sine!;) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Er vel strengt tatt ikke lov uansett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Er ikke lov uansett. Om den går igjennom er det fordi han eller hun som tar kontrollen er grei og "overser" det. Så om det er ennå lenge igjen til kontroll. 1år? Kjør på! Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Endret loven i år da?vet om flere biler med stickers som er 20cm++ brede, som har gått igjennom eu godkjenning i 2005. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Loven er ikke endret i år nei. Om man søker bittelitt på forumet så skal man komme fram til heftige diskusjoner tidligere om akkurat dette emnet. Jeg kom også igjennom forrige eu-godkjenning. Men denne lot de meg ikke gå igjennom, ikke at det bryr meg så veldig med tanke på at stripa SKAL av golfen (stygg som faen). Kjenner også et par stykker som kom igjennom eu-godkjenninga med stripe, men de ble først bedt om å ta den av. Noe de selvfølgelig ikke gikk med på og ordnet opp på annet vis. (husker ikke hvordan) MVH Ken Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Er det en 2'er feil på EU kontroll, om man har streamer? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Det tviler jeg sterkt på. isåfall bør du bytte verksted for eu kontroll. Men politiet kan brått rive den av en dag:) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Er det en 2'er feil på EU kontroll, om man har streamer? Det stemmer. Det tviler jeg sterkt på. isåfall bør du bytte verksted for eu kontroll.Men politiet kan brått rive den av en dag Så hva er grunnlaget for at politiet kan rive den av om det er lovlig? Det er ikke lovlig. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78772&highlight=streamer http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=66591&highlight=streamer Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg