void Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hei! Jeg lurte på hvor mye is rådene er gode for. :) Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Ingen som vet ? Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg regner med at noen sikkert vet, men de som gjør det har vel ikke sett posten din enda. Og slike bump-poster tror jeg ikke det er noen som liker, ihvertfall ikke jeg.. (Ikke ta det personlig. ;) ) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Dem tåler vel det du kan få i motoren uten respirator, men ikke glade i for mye turtall(mye over 7500), skal se hva jeg finner mer sikkert, er forresten samme rådene i 205-gasserblokk. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 The injection ‘wide beam’ con rods are a good fitment since they should take 7500 rpm using a good big end nut and bolt http://www.burtonpower.com Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg regner med at noen sikkert vet, men de som gjør det har vel ikke sett posten din enda. Og slike bump-poster tror jeg ikke det er noen som liker, ihvertfall ikke jeg.. (Ikke ta det personlig. ;) ) hehe :) Var bare litt hast der og da :) Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Dem tåler vel det du kan få i motoren uten respirator, men ikke glade i for mye turtall(mye over 7500), skal se hva jeg finner mer sikkert, er forresten samme rådene i 205-gasserblokk. The injection ‘wide beam’ con rods are a good fitment since they should take 7500 rpm using a good big end nut and bolt http://www.burtonpower.com Takk, takk. :) Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg