knobben Skrevet Mars 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Tänkte posta ett par bilder på mitt system.... Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 pent! Hva måtte du ut med for den hærligheten? Har du en GTI du også?? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet Mars 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Japp jag har GTi -98... Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet Mars 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Men som du ser får jag ingen ordning på storleken på bilderna:( Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20vT Skrevet Mars 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Fränt! Håller som bäst på och luskar efter ett system själv... Inga bilder på framröret? Hur mycket har du gett för det? //Jonas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet Mars 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Originally posted by 20vT Fränt! Håller som bäst på och luskar efter ett system själv... Inga bilder på framröret? Hur mycket har du gett för det? //Jonas Framröret byggs på plats sen för att passa extraktorröret å den nya turbon... Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet Mars 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Originally posted by Jugge Systemet jag tänkte köpa.. 3" från turbo till kat och sen 2½" bak till 4 st utblås på 3½" med racekat.. Skulle kosta 12600:- D lät billigt.... E d med urkapning av balja m.m??? Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Originally posted by Jugge Systemet jag tänkte köpa.. 3" från turbo till kat och sen 2½" bak till 4 st utblås på 3½" med racekat.. Skulle kosta 12600:- wow 4 utblås!? Har du noen bilder???? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2002 Bakerste potta på høykant??? hmmm.. min er da jammenmeg liggende.. Hvordan får du plass til den der??? Har forøvrig en downpipe og cat-bypass (som bør sveises om litt når og tilpasses cat-back systemet for max flow) i rustfritt til salgs.. 3" fra turbo og ned.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet Mars 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2002 Originally posted by Jugge Knobben: när sätter du på detta system ? d dröjer lite till.... Så fort mitt extraktorrör blir klart så ska d monteras å den nya turbon... Då åker systemet på=) Förhoppningsvis inom en månad.. Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet April 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 Originally posted by Jugge Vem kommer mappa din bil ? Turbocenter Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet April 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2002 Har nu lyckats byta min bakkjol å mina framlampor oxå.... Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet April 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2002 Klart..... Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet April 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2002 The dark side..... Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 11, 2002 Rapporter Share Skrevet April 11, 2002 bakkjol fra V6'an?? Blir det mye mod på eksosen for å få det til å passe?? Sitter vel endel lenger til høyre enn org.?? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg