Gå til innhold

Billige lykter hos mobilsentrum.no ??

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Det lille som er igjen av fritiden min, brukes til lønnsberegning osv:) Jeg hadde kommet fram til at hvis jeg skulle ha tåkelys og nye baklys , så ville det kostet 3390,- hos Autospar.

I går surfa jeg tilfeldigvis innnom mobilsentrum.no , her finner jeg akkurat de samme lyktene som jeg skulle ha, til kr. 819, og tåkelykter til kr 598,- per stk !!

Jeg vet at baklyktene er same shit, men enn med tåkelysene? Er de brukbar tror dere? Egentlig så er jo 598,- en litt mer sansynlig pris for en liten lykt, som koster 1100 eller noe sånt hos alle de vanlige forhandlerene...

Vips så sparte jeg 1400 kr ! =)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på akkurat det samme jeg og..

Ingen vits i å bruke alt for mye penger når en kan få det billigere.

Men vet ikke med passformen på tåkelysene om de passer og lignende,

Så det hadde vært morsomt om noen kunne ha informert om kvaliteten og slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de baklyktene og tør påstå de ikke er like bra som Hella sine.

Senkesett koster ikke mer enn litt over 4000,- andre steder.. Hvor du får kurante merker....

Og ofte man får senkesett som ikke passer, kjedelig å sende de inn igjen i posten da....

Men samme det. En ting er iallfall sikkert. Stort sett får man det man betaler for.... Pris har ofte en sammenheng med kvalitet.

Og sto ikke noe om godkjenning her, kjedelig å måtte kjøpe nytt senkesett når man skal ha EU-kontroll.....

Senkesett skal stå i vognkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autospar selger ikke Hella lykter...

Trur det er samme greiene det Autospar og Mobilsentrum har faktisk. Hvertfall baklyktene.

Skal du ha ordentlig kvalitet så kjøper du Hella lykter fra NBS eller Hellanor. Mine tåkelys er Hella, og dem holder bra. Sideblink har jeg fra mobilsentrum, baklykter fra Hella.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke hvert for den hvite kante på toppen av lyktene hadde dem hvert så og si like dem som du får kjøpt på NBS/Tuning.... Er ikke noe dårligere en noe anet syntes jeg hvertfall! Det som er mest forskjell er vel Navnet på dem tenker jeg! Akuratt som med alt anet !

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Starky

Hadde det ikke hvert for den hvite kante på toppen av lyktene hadde dem hvert så og si like dem som du får kjøpt på NBS/Tuning.... Er ikke noe dårligere en noe anet syntes jeg hvertfall! Det som er mest forskjell er vel Navnet på dem tenker jeg! Akuratt som med alt anet !

Jada. :)

Bare synd de ikke har små fangere der, altfor mange med store. :D

Oxo mangler de godkjenning. Men ingen som bryr seg om det likevel. He,he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm når begynte Hella og selle "kule" baklys ? Tenker dere på originale?

Jeg skal ha det her jeg:

baklus.jpg

Jeg syns de er tøffe jeg:) Og det MÅ være akkurat samme som de har på Autospar for 1100.. de har faktisk disse på autospar selv om de ikke er avbilda på siden.. ! Men jeg handler sef. på mobilsentrum hvor jeg også skal kjøpe tåkelys..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!

Små fangere er ikke fint i det heletat !! Fysh!

Hva skal man med godkjenning på baklykter da ??

Mener ikke Mobilsentrum er det beste, Er jo ikke helt som orginale kanskje men ! For vanlig hobby råning er det helt ok

Jeg har planer om og kjøpe meg nye baklykter Orginale

Røde og Hvite kanskje!

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider