eiriksmil Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 http://forum.evolutionforums.com/zerothread?id=6304 Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Fikk ikke linken til å funke, men setter filtreringenkvaliteten på det orginale høyere enn effekten av sportfilter vil gi.. Når jeg bremset 280 på hjulene så var det med orginalt filter.. så det orginale funker bra nok til moi :D Når det er sagt så driver jeg å tenker på å lage en boks som bruker orginal inntaket, men har 2 standarfilter mot 1 orginalt. D.v.s samme filtreringskvalitet, men tillnærmet dobbel overflate til å suge inn luft.. Men d får tiden vise hvis jeg får ånden over meg Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 "403 Forbidden". Jeg regner med dette er snakk om den vanlige testen der Apex'i sitt røde konfilter med trakt frempå vant grunnet mest effekt og minst partikler, og der HKS sin skum-kone tapte så det suste. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 "403 Forbidden".Jeg regner med dette er snakk om den vanlige testen der Apex'i sitt røde konfilter med trakt frempå vant grunnet mest effekt og minst partikler, og der HKS sin skum-kone tapte så det suste. Det er den testen ja! :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Så flink du har vært Eiriksmil ; ) Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg