Gå til innhold

16" Dekk/felger

Ranger emnet

Jonaldo

Anbefalte innlegg

Da var bilen solgt, men jeg har igjen 4 stk 16" felger med greie Dunlop SP-9000 (best i test) som jeg må bli kvitt.

Felgene er litt kantkjørte (fra forrige eier), men ikke skeive.

1500,- /bud /bytte i noe gøy

DSC06285.jpg

Litt mere info.....

Dekk:

Dunlop SP9000

205/50ZR16"

sp9000gross.jpg

Felger:

Produsert av MAK (Italia)

7,5x16H2

ET40

mak-logo.gif

Har også et komplett originalt eksosanlegg (94 MX5 1,8) fra katalysator og bakover som gis bort til førstemann som gidder å hente det. Godt brukt men fult brukelig. Har vel en cat-bypass liggende et sted også tror jeg.....

Mail/PM/SMS (40482959)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veldig god respons, men det virker som folk bare har det i kjeften. Felgene ligger fortsatt i kjelleren......

Her er en liste med boltsirkel for de fleste bilene på markedet. Det taper sikkert Telenor noen tusenlapper på, men jeg begynner å bli sliten i tommelen pga sms til folk som spør: "Passer disse på bilen min?"

Her er lista, hentet fra kompressor.no: Boltsirkelliste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..er ikke jeg som ikke eier nåla i veggen og bestiller ting jeg ikke har penger til;)

Sur fordi jeg avbestilte felgene? Får å si det sånn så tror jeg neppe jeg kommer til å anbefale deg og firmaet ditt. Hvis det er noe annet du vil, kan vi ta dette over PM. Back til Topic!

* Audi a4 1,8 turbo quattro ;D

* Audi A6 :)

- VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt)

- Vw Golf III Diesel (solgt)

- VW Golf II 1,6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sur fordi jeg avbestilte felgene? Får å si det sånn så tror jeg neppe jeg kommer til å anbefale deg og firmaet ditt. Hvis det er noe annet du vil, kan vi ta dette over PM. Back til Topic!

fordi du skrev at jeg skulle holde di av og at samme kveld skulle du føre over penger,og IKKEavbestilte di...det som er problemet....løgnere;)Og anbefalinger av en fjortis trenger jeg ikke gutten min;)men som sagt lykke til,tror ingen vil selge noe til deg,_) :biker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekka holder minst en sesong til.

Kommer noen for å kikke på dem i dag, så jeg tviler på at de fortsatt ligger i kjelleren mot slutten av måneden:)

Har egentlig funnet ut at det er dumt å selge siden jeg garantert vil trenge 16" dekk til en annen bil en gang i livet, men må få ryddet kjelleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider