Ok`n Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 noen som kan forklare korleis ein montere ekstrasprut i sammenheng med turbo?bilder og hadde vært topp!:) mvh Ok`n Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 du monterer en trykk plugg som aktiverer en eller flere dyser ved et vist ladetrykk. dvs når du treffer 0.7bar, så åpner en eller to dyser til og dytter bensin. du monterer det slik at dysene står foran de orginale dysene, sånn at bensinen blir blandet med lufta etter gasspjeldet. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 okey!takker... sån konkret kva deler treng eg,noen som har bilder av ein slik montering? Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 bump Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Når eg har monopoint incetion(sr20di) så må det løysest litt annerledes,det er kun en stor dyse som gir bensin til alle sylindrene ikke 4 som på vanlige sr20de. Må ivertfall da ha 2 ekstra dyser som settes i innsuget,men må vite kor store disse dysene bør være...trykkplugg?har noen eit eks kors den ser ut eller kvar eg får tak i den eller? kunne jo skaffa ein haltechhjerne men den koster minst 8000 så er eg open for andre idear! :) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 noen? Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Bøff spruten fra en SR20DET Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg