mrbig Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 noen som har info om motor og styling på nissan primera`n som brukes i the fast and the furious???!!! den blå... finner heller ingen bilder av den... knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 denne du mener? isåfall så er dette en nissan maxima... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbig Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 det er den jeg mener ja ... trodde det var en maxima, men ble fortalt at det var en primera... går stylingen til maxima på primera? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 hmm....tviler på den passer, men hey, alt går viss du bare vill;) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Mulig jeg er ute på tynn is, men heter ikke modellen Sentra? -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Nissan Sentra er vel en mindre bil enn maxima? og om jeg ikke tar helt feil så er det der en Maxima.. men jeg kan jo være på tynn is jeg også Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Ligner mistenkelig på en Maxima synes nå jeg... Og maxima er betydelig større enn Primera, så styling må i såfall tilpasses i bøtter og spann... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Correct me if im wrong! men er ikke Maxima bakhjulstrekker? Siden den i filmen spinner på framhjula vil jeg påstå det er en Sentra... ikke det att jeg er så veldig glup ang. Nissan da.. :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Maxima er nok en gnager du gitt. Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Det ER en Maxima. Ingen av dagens Maxima er levert med bakhjulstrekk. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Haha, og jeg som har ungått å kikke på Nissan Maxima annonser i frykt for å møte en touareg-lignende doning ^^ Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 FWD maxima ja i alle fall de som ble leverti norge fram til slutten i 2001 er maxima levert med RWd noen gang?? ikke etter 97 i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 810 kom med bakhjulstrekk fra 1981 - 1983 i USA, men den heter Bluebird i Norge. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbig Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 da har vi kommet fram at det er en maxima, så takk for hjelpen ;) da vant jeg 2000kr :D vedda med en kar som påsto at det var en nissan primera :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 men uansett, de ekstralysa i fronten, va tøffe... har litt lyst på sånne.. Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg