Gå til innhold

DVD/MP3 spiller som passer mine spesifikasjoner?

Ranger emnet

saes

Anbefalte innlegg

Hei.

Har sett litt nå, og lurer på å kvitte meg med cd spilleren min, og heller investere i kombinert cd/dvd/mp3 spiller, men jeg kjører kun separate forsterkere, og trenger da en som har MINIMUM 2 utganger til lyd, i tillegg 1 utgang til bilde. Ser mange billige til 2000-3000 på qxl, er det noe her å satse på? Ingen som opplyser hva signalet er på, tviler på at noen av disse har noe særlig over 1 volt rca signal, som blir alt, alt for lite...

Noen som vet om noe som passer meg? brukt eller nytt spiller ingen rolle, så lenge det fungerer :)

Skal være en in dash, som passer standard DIN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har sett litt nå, og lurer på å kvitte meg med cd spilleren min, og heller investere i kombinert cd/dvd/mp3 spiller, men jeg kjører kun separate forsterkere, og trenger da en som har MINIMUM 2 utganger til lyd, i tillegg 1 utgang til bilde. Ser mange billige til 2000-3000 på qxl, er det noe her å satse på? Ingen som opplyser hva signalet er på, tviler på at noen av disse har noe særlig over 1 volt rca signal, som blir alt, alt for lite...

Noen som vet om noe som passer meg? brukt eller nytt spiller ingen rolle, så lenge det fungerer :)

Skal være en in dash, som passer standard DIN

Se under kjøp og salg, er en AVH-5700 til salgs der, billig, om den ikke er solgt enda da..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått montert inn min splitternye Sony MEX-R1 og den funker :-)

negativt: Pioneer har myyyyyyyyyyye bedre lyd, så denne blir ikke lenge i bilen min!!! Giga mp3 (1000mp3 låter på en DVD) bruker 2 minutter på å søke gjennom dvd hver gang du slår på spilleren igjen, fryktelig iriterende om du bare skal på bensinstasjonen etc)!!

Positivt: den er billig, har 2 soner (foran og bak ved bruk av flere skjermer). Spill av din egen musikk via AUX (mobilen), mens du f.eks ser på Gatebil DVD etc.. bra menyer.

så den kan jeg anbefale deg, ser den finnes til under 3000,- på enkelte nettsteder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider