Marius__ Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hvor mange % er den lyseste filmen man kan få tak i til å ha på bilruter på? jeg syns 35% blir litt mørkt kan man f.eks få 50%? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Har sett 75%. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Det finnes filmer som er helt gjennomsiktige. Men er lyse hvit når solen lyser på dem. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Du får film med 43%.. blir veldig pent med slikt! ikke for mørkt, og ikke for lyst. skal ha slikt på min både foran & bak til sommern:) den Accorden der har 43% film... så veit du d ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Vet ikke om dette kalles offtopic, men hva er mørkeste film du kan bruke, ifølge loven? Bare for å være sikker, det er fullt lovlig å bruke nesten helt sort film på alle ruter unntatt frontruta og de to forreste rutene? Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 du har lov å soda så mørkt du vil bag, men vinduanne foran å frontrudå har du isje lov å SOTE, men du har lov å montere FARGET GLASS i henhold t ein ellår aen amrerikansk paragraf. d står i kjøretøyforeskriften. har fortsatt isje klart å fonne ud någe ang. denne paragrafen, kun atte d står i kjøretøyforeskriften Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 her fant eg d, sitere: "Som solfilter godtas svakt farget glass som ikke gir større reduksjon av lysgjennomslipp enn angitt i den amerikanske standarden ASA Z-26.1 - 1966, July 15 1966. Andre former for solfilter som f.eks. påsprøytet eller påklebet film tillates ikke på noen del av vinduene som fører skal ha sikt gjennom (frontvindu og sidevinduer foran). Utrykningskjøretøys blå lys skal i alle tilfelle kunne ses gjennom bakvindu i motorvogn hvor innvendig speil kreves." tatt fra lovdata.no, http://www.lovdata.no/for/sf/sd/td-19941004-0918-031.html#31-1 Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tintman Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Har ikke heilt peil på regelverket, men jeg kjører med orginaltonede ruter. På frontruta er det stemplet med 25% og siderutene 30%. Men drar dere til en som har litt peiling på montering, så skal det ikke gå an å hverken finne filmen eller kjenne kantene og monteringen skal være 99% støvfri aneglsmili Siter Toyota Hiace 2009 2,5 D4D 4x4, 117Hk, lang type, 250.000 km og snart innkjørt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg