Gå til innhold

Video fra StreetMeet 1.mai 2003

Ranger emnet

Gjest www.raanerike.com

Skal vi fortsette å filme Street Meets?  

56 stemmer

1. 1. Skal vi fortsette å filme Street Meets?

• Ja
      53
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

Gjest www.raanerike.com

Her er en liten filmsnutt til alle dere som var på street meet 1.mai på IKEA.. Og for dere som ikke var der..ta en titt og møt opp 29.mai.... Her er linken: http://www.raanerike.com/files/videos/streetmeet1mai2003.wmv'>http://www.raanerike.com/files/videos/streetmeet1mai2003.wmv

Takk til http://www.raanerike.com for videoen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff skal dere fortsette med det :)

Men siden du spør er det et par kommentarer.... Ta det som konstruktiv kritikk:)

- Det er http://www.bilforumet.net som arrangerer det hele. Vi står på en del for å skape slike ting, så arrangøren burde du nevne i filmen.

- Det er ikke raanerike som har treff, og de fleste bilene du filmet stammer heller ikke derfra, så fokuser heller på at det er dere som står for filmingen - ikke treffet ;)

- Bedre bildekvalitet er et must.

- Kutt ut den zoomingen hele tiden. Vi vet funksjonen finnes.

- Skyt han som lagde den sangen. Han er det ikke håp for ;)

Sånn ellers er det kjempebra at noen tar seg bryet med å lage film pg legge det ut. Tusen takk :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

hehe.. lol

Nei, men sånn seriøst, syns jeg det er flott at noen filmer fra sånne arrangementer. Stå på!

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kanskje den mest elendige filmen jeg har sett.

kunne like greit filma fra hvem som helst parkeringsplass når som helst, måtte jo myse skikkelig får å se hva bilder det var etc.

- elendig kvalitet

- elendig sang

- elendig bruk av camera

men detta er jo noe av det eneste jeg har sett, så stå på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Grei nok film/filming det der, synes ikke det var så jævlig mye zooming (har sett myyye værre ;) )

Var en som ikke var helt happy med burninga der, snakka noe om at han som burna måtte vaske bilen hans :D

ja fy faen så unødvendig.

blir oppgitt av sånne folk ass. hadde ikke kosta han mye å satt bilen mot noe annet enn en annens bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zim$lim

JA er nybegynner på filming så slutt å klag, var vist kun jeg og andrezz som filma!! skal dere ha en bedre film får dere filme selv neste gang essex, Loppa, solid og alle andre som syntes den var dårlig....

Sincerly Zim$lim

Synes bestemt jeg skrev "Ta det som konstruktiv kritikk".

Du skjønner hva det betyr, ikke sant ? Nybegynnere burde ta slike tips og hint i mot med åpne armer, ikke furte som en tolvåring. well

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest www.raanerike.com
Originally posted by Loppa

Seff skal dere fortsette med det :)

Men siden du spør er det et par kommentarer.... Ta det som konstruktiv kritikk:)

- Det er http://www.bilforumet.net som arrangerer det hele. Vi står på en del for å skape slike ting, så arrangøren burde du nevne i filmen.

- Det er ikke raanerike som har treff, og de fleste bilene du filmet stammer heller ikke derfra, så fokuser heller på at det er dere som står for filmingen - ikke treffet ;)

- Bedre bildekvalitet er et must.

- Skyt han som lagde den sangen. Han er det ikke håp for ;)

Sånn ellers er det kjempebra at noen tar seg bryet med å lage film pg legge det ut. Tusen takk :)

Alt som er på http://www.raanerike.com filmen fra street meet er biler fra street meet den aktuelle dagen jo!!!!! De bilene før vi var på plass var våre egne på vei til street meet.. kan bare beklage zoomingen.den kan ikke jeg stå for da det var zim$lim som var så snill og sendte meg filmen.jeg har bare redigert den.vi gikk tom for cam batteri..sorry!! hehe sangen er knallbra!!

AndrezZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest www.raanerike.com
Originally posted by Essex

er kanskje den mest elendige filmen jeg har sett.

kunne like greit filma fra hvem som helst parkeringsplass når som helst, måtte jo myse skikkelig får å se hva bilder det var etc.

- elendig kvalitet

- elendig sang

- elendig bruk av camera

men detta er jo noe av det eneste jeg har sett, så stå på :D

Som sagt så er filmingen gjort av zim$lim. Jeg syns det er bra noen gidder å filme litt jeg da.vi kommer til å fortsette med det:) .. kvaliteten suger,men det hele ble gjort på få minutter bare for å vise litt fra street meeten.. det var kveld og elendig lysforhold...

Sangen står jeg for..den er drit kul!!! :)

AndrezZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by http://www.raanerike.com

Som sagt så er filmingen gjort av zim$lim. Jeg syns det er bra noen gidder å filme litt jeg da.vi kommer til å fortsette med det:) .. kvaliteten suger,men det hele ble gjort på få minutter bare for å vise litt fra street meeten.. det var kveld og elendig lysforhold...

Sangen står jeg for..den er drit kul!!! :)

AndrezZ

kjempeflott at noen gidder å filme.

men når kvaliteten er så elendig at man ikke ser om det er streetmeet eller en parkeringsplass med mange biler, ja da ser jeg ikke poenget....

og sangen er vanvittig elendig og passer overhodet ikke til film av streetmeet.

bare å fortsetta å filme, men ta imot de gode tipsene og kjøp bedre camera :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest www.raanerike.com

det jævla batteri til kamera mitt kosta 2.200kr... så da bør jeg få filma noe bra den 29.mai.. bare jeg får batteri før den tid..:)

AndrezZ

PS: skal nok velge en god låt!! og reklamere litt for bilforumet og..

alikevel så var street meet filmen lasta ned 1348 ganger.. og det er jo noen som ha giddi da..og den båndbredden kosta meg 300spenn av egen lomme WEEHEE!!!:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider