Nsr160 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hei godt folk på, hobby forumet. Tenkte jeg skulle spør dere som kan. Jeg leter etter rimelige karrosserier til å øve litt motivlakk på. Bare det ligner på en bil er det greit nok for meg. Vet det er en stiky, men jeg er kun ute etter noe å lakke på. Noen tips? Helst i norge. Hvor bør jeg lete. Takk for svar Mvh Rune Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Ringt til skrotinga eller karoserieskadeverksted? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Nå tenke jeg på liten bil da. Jeg har en stor bil :) som er litt vanskelig å få inn i stuen. I den lille leiligheten min Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Nå tenke jeg på liten bil da. Jeg har en stor bil :) som er litt vanskelig å få inn i stuen. I den lille leiligheten min du får forskjellige 1/10 og 1/8 karosserier i lexan på de fleste hobbybutikker som selger RC biler... Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 er billigere med modell bil da, å da blir det ikke bakvendt lakking. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 du får forskjellige 1/10 og 1/8 karosserier i lexan på de fleste hobbybutikker som selger RC biler... Hva er en "vanlig" pris på slike karosserier? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 på 1:8 er det ca 1000kr,på 1:10 er det vel 400-600kr tenker jeg Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 alt fra 200 til 1000. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hva er en "vanlig" pris på slike karosserier? skal kjøpe meg ett Focus WRC 1/8 karosseri fra Sintech som koster 400. Til mort1: du trenger ikke lakke bakvendt.... Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 veit det da, mn er best, er liksom halve poenget med lexan kaross da. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Nå skal jeg ikke race så mye med denne da :) Så det går fint å lakke utsiden. Evt, får jeg bare kjøpe et Og lage flere selv :op Så sånn ca 400kr er en fornuftig pris, :thanks Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 du kan jo sikkert få lakke noen karosseri til noen som har rc-biler med stygge karosseri.. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Cereal:du kan jo sikkert få lakke noen karosseri til noen som har rc-biler med stygge karosseri.. Nja, må prøve litt først. Tror jeg vet om en butikk i stavanger. Hørt at det skal være en butikk, i sandes også. Jeg ville bare ha en ca pris. Så jeg ikke bruker mer penger, enn det jeg trenger å gjøre. Er dette sånn lexan? Takk til Tiben for å låne bildet. (spurte ikke men) Jeg er på jakt etter slike som ikke er kappet ut, (liksom). Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Cereal:du kan jo sikkert få lakke noen karosseri til noen som har rc-biler med stygge karosseri.. Nja, må prøve litt først. Tror jeg vet om en butikk i stavanger. Hørt at det skal være en butikk, i sandes også. Jeg ville bare ha en ca pris. Så jeg ikke bruker mer penger, enn det jeg trenger å gjøre. Er dette sånn lexan? Takk til Tiben for å låne bildet. (spurte ikke men) Jeg er på jakt etter slike som ikke er kappet ut, (liksom). ja dette er lexan... Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 http://www.modellers.com har endel karosserier.Tror de ligger på 225,- og oppover. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg