chiller Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Dette er hvordan man skal bruke sin gamle volvo! Bilen er zeeker sin. Hvor mange andre er ute og lufte volvoen sin om vintern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg var ute å lufta min på sommerdekk, gikk ikke så bra, så nå står den inne.. Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 var ute å lufta min også før eg bejynte å fikse på den..de jikk helder ikkje so bra.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 min er i bruk den i hvertfall Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg var ute å lufta 960in i jula, isføre, sommerdekk og diffsperre er skummelt nårn skal inn smale garasjeporter ble konklusjon. Men det gikk da bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 vil tro at halvparten av de kilometera jeg har kjørt i vinter er på tvers ;) hva f*n skal en med diffbrems eller esabsperr? :P dekklister holder lenge nok i oppoverbakker. Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borg Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Min går året rundt, men nå har demperne tatt kvelden så blir ikke så mye før har vært hos Mambo og henta nye :biker Siter '87 240 B230ET Godbil'n '86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle '62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Min går også året rundt, ja.. Vasker den godt så tar den seg ut.. Se, det er snø der.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 zyrex: Var på hadeland(brandbu) i sommer høst en gang med masse biler fra jessheim" Fy faen og fort dere samlet folk da mann! hehe, også kommer golf rånera og stiller opp.. plassen blei jo fylt av golf 2'ere og 3, Kjører ikke folk annet oppi der!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hehe, rånekulturen er sterk i brandbu og gran.. :P Så skal det samles går det fort det.. Mye golf ja, dessverre.. Men har begynt å bli mer BMW og slikt etterhvert, eneste problemet sånn sett er vel at de som er dom værste "rånerne", er de med golf, de med de "bedre" bila, de gidder ikke stille opp på slikt "tull".. eller no.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg bruker min i vinter.. Når den funker. Nå står den uten clutch :( Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg