Einar Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Nå har ikke jeg lest alt her, men hadde ikke en Charmant vært bedre, og kanskje lura oppi en litt grommere motor, er vel 4A orginalt, denne er jo RWD orginalt og ikke så vanlig i drifting... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Nå har ikke jeg lest alt her, men hadde ikke en Charmant vært bedre, og kanskje lura oppi en litt grommere motor, er vel 4A orginalt, denne er jo RWD orginalt og ikke så vanlig i drifting... HØ!!.... Kunne aldrig falle meg inn at en Charmant hadde Baktrekk, men det sier du!! Tja, det kan jo hende at jeg har lyst til å bruken en slik bil... Skal ta å finne mer ut om de Charmantene når jeg er ferdig på skolen. De har vel en og annen ting som er lik Charaden, så det kan bli bra. Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 HØ!!....Kunne aldrig falle meg inn at en Charmant hadde Baktrekk, men det sier du!! Tja, det kan jo hende at jeg har lyst til å bruken en slik bil... Skal ta å finne mer ut om de Charmantene når jeg er ferdig på skolen. De har vel en og annen ting som er lik Charaden, så det kan bli bra. Får jeg spørre om hvor gammel du er? kiddie Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 http://www.bilforumet.net/member.php?userid=14906 han er 17.. og ambisjoner.. dermed jeg var så heldig å blir 19 idag :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 HØ!!....Kunne aldrig falle meg inn at en Charmant hadde Baktrekk, men det sier du!! Tja, det kan jo hende at jeg har lyst til å bruken en slik bil... Skal ta å finne mer ut om de Charmantene når jeg er ferdig på skolen. De har vel en og annen ting som er lik Charaden, så det kan bli bra. Den er bakhjulstrekker ja, visstnok veldig fin å sladde med også, men absolutt stopp i 160 på aksen(1600). En kompis hadde en slik en serru... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg er over 18 1\2 år gammel! :thumb Ble det 22 april. Så det er ikke så veldig lenge til jeg blir 19år. Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Ryoji takada kjørte en Daihatsu Charmant i D1. Med stor fremgang.helt til han omkom i en ulykke.Bilen er drevet av en Toyota motor. 4age ettelleanna :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Ryoji takada kjørte en Daihatsu Charmant i D1. Med stor fremgang.helt til han omkom i en ulykke.Bilen er drevet av en Toyota motor. 4age ettelleanna :) Den var tøff. Toyota har jo en finger med i spillet når det gjelder de orginale motorne på Daihatsuene har jeg blitt fortalt en gang. Da kjøper jeg en Charmant og putter i en supra motor med twin turbo++++ Er jeg litt optimistisk med supra motor?? Hvilke andre motorer er det toyota har som er gromm?? BTW: ikke rart han døde, det er svarte prikker overalt på sikkerhets testene til Daihatsu! Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Er toyotamotor i de ja, standard er det 4A toyotamotor, en "daff" 1600 som er i f. eks Carina fwd også.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Supra motor med ++++ modifikasjoner hører nok bare hjemme i ditt hode. :hello: En helt vanlig 16V Toyota/dai motor er mer en nok i denne bilen. + på med en liten vifte konvertering så er det i overkant :) Du kommer ALDRI til og bli tatt seriøst hvis du skal drive og overdrive alle ideer du har ;) Støtter et jordnærere prosjekt :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Det er vel egentlig større sannsynlighet for å bli fra kjørt av en granada med 2 voksne folk inni og campuingvogn bak og 1700 hk, men alt går jo Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Det er vel egentlig større sannsynlighet for å bli fra kjørt av en granada med 2 voksne folk inni og campuingvogn bak og 1700 hk, men alt går jo nå ja..... vet ikke helt om det da. Men jeg tror bilen til millhouse hadde kjørt fra deg. yodude Spørs hva du har gjort med din bil da. Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Noen som har sett Charmanter til salgs? Må finne ut hva som er på markede. yummy Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 sånn som du brekker deg rundt hushjørnene så vet jeg ikke helt hvordan det blir med rwd :P Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 sånn som du brekker deg rundt hushjørnene så vet jeg ikke helt hvordan det blir med rwd :P LOL, har du sett meg kjøre rund i min bil ?! Det var en helg jeg var veldig aktiv og kjørte mye rundt. Var å "loda" med en vin rød golf. Edit: Ka du trur?? har æ stil??? Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg