Gå til innhold

Ramla over et potensielt drifteprosjekt! Sjekk ut

Ranger emnet

Gjest //TCCW

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tanken har faktisk rammet meg. Men for et halvt år siden, da jeg sladdet med en Suzuki-Jeep og tenkte på Gatebil.. ;)

Suzi Cj, også kjent som veltepetter, i sine yngre dager! Var det gamle eller "nye" modellen?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzi Cj, også kjent som veltepetter, i sine yngre dager! Var det gamle eller "nye" modellen?

Dette blir litt OT.. Men men, skal det være så skal det være.

Er en Suzuki SJ413 av gammel modell, 83 tror jeg. Er sportsmodellen på rundt 65HK. :D

Det eneste jeg har kjørt som er direkte skummelt i 70kmh. Bladfjærer og halvmeter bakkeklaring på hullete skogsvei.. Jey.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feit! Nå må noen gå til innkjøp og sette teori i praksis!

Edit : Kanskje man trenger en opphøyning eller hull i taket slik at man får plass til hodet? :D Eller bare skjære ut et hull og sveise en hjelm fast på taket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir litt OT.. Men men, skal det være så skal det være.

Er en Suzuki SJ413 av gammel modell, 83 tror jeg. Er sportsmodellen på rundt 65HK. :D

Det eneste jeg har kjørt som er direkte skummelt i 70kmh. Bladfjærer og halvmeter bakkeklaring på hullete skogsvei.. Jey.

Du er en modig mann! Kanskje modig nok til å drifte den tingen av en "bil" det er snakk om her?

Forresten.. Får man på 15" breifelger? :lol

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som la merke til at bilen faktisk har GTratt/sportsratt originalt? Sjekk ut interiørbildet...

Rå kjerre dette! Onkelen til naboen til søstra til en jeg kjenner har en sånn med 147000000 hester, bare med octanbooster og alu-spoiler!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider