Cerwin-Vega! Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 er d mulig å ta en frontseksjon til en corrado, og sette den i fronten på en golf II... eller må det noen store modifikasjoner til?? er det noen som kan forklare meg hvordan du får flere bilder i samme inlegg?? håper noen har har noen opplysende svar og komme med:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 hmm.. det går iafall ikke om hverandre.. så ombygging må til! tror man kan få kjøpt det på tuning.no :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 ingen som vet noe spess om dette? hadde vært litt intr. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Tror du må utdype det litt. Når du sier frontseksjon, mener du da alt forran A-stolpen? (Panser, fremskjermer, grill og fanger) NEI! ikke le! Jeg har faktisk sett det bli gjort, men det er en helv... jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Originally posted by Cerwin-Vega! er det noen som kan forklare meg hvordan du får flere bilder i samme inlegg?? For å få flere bilder i samme innlegg må bildene være lastet opp på nett og du kan linke til de med kommanoen. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Hvis du mener sånn som denne GolfRado'n så er det litt jobb ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Vet at han som kaller seg "Ladden" her på forumet har Corrado fanger.. Vet ikke om det er ombygd noe der... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Mai 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 d jeg tenkte mest på var lyktene... sånn som den sølv farga =).... sånn som den golfradon der tror jeg nok hadde blitt et litt for stort prosjekt for meg =).........grunnen til at jeg lurer er jo at d er en del corradoer som vrakes som er hel i fronten så d hadde jo blitt litt stiligt.... hvis noen av dere kommer over noen nett sider med noe info om dette sleng ut adressa:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=841491 Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 du trenger to corrado-lykter, en forkorta merkeløs rallye-grill, og en omsveisa rallye- eller jetta radiatorsupport til å feste lyktene i. Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Mai 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 hva mener du med en forkorta rallyegrill..... ?? fant noe innterisant på nett no nylig : STAGE 1 • The Rally edition front badgeless or badge grill. • The Rally edition euro radiator support. • Rally edition dual beam headlights with H3 DE dipped high beams. STAGE 2 PRO KIT • Rally edition grill badge or badgeless. • Rally euro radiator support. • Rally headlights H3 DE dipped high beams. • Rally GTI front bumper with fog lights. • Rally GTI rear bumper. • Rally GTI lower sport spoiler. • Your choice of smoked or clear turn signals. • Rally edition front and rear fender panels. Pics of the Rally headlights are at the bottom of the page. available for All Golf Mk2 for stage 2 Jetta Mk2 can utilize the front stage 1 kit only. order no. stage 1 G2-E-137 price stage 1 USD $ 759.00 order no. stage 2 G2-E-138 price stage 2 USD $ 2799.00 paint code - D ps: butikken ligger i statene.... http://www.tmtuning.com hvilken pris er d rallye front ligger på her i norge da? noen som vet d? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 hvilken pris er d rallye front ligger på her i norge da? noen som vet d? Alt for mye NBS tar en 11-12k Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Mai 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 noen av dere som har noe peil på hva d ville kostet å få en rallye grill ifra usa til norge hvis jeg får noen i statene til å kjøpe den å sende den til meg.... firmaet sender desverre ikke til europa... men kommer d noe toll eller noe sånn? fronten koster jo ikke mere 5301kr der mot 10-11k her inorge så d kan jo godt hende at d lønner seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 forkorta rallyegrill fordi corradolyktene er bredere enn rallyelyktene. Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg