Gå til innhold

Sikring nr 16?

Ranger emnet

vest_racing

Anbefalte innlegg

dette varierr faktisk mye...

ingen av de sikringene jeg har nå sitter på samme plass som de gjorde på gamle golfen etc..

Tror det kan være fra modell til modell..En kamerat har en Golf II 1990 mod 1.8i (ikke GTI). Og der er ikke sikringene/reelene på samme plass som det var på min 1.6CL 84 mod. Så dette varier fra årsmodell og type Golf. Hvilken Golf har du vest-Racing, så karnsje jeg kan finne det ut?

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du kan få noen til å ramse opp alle kursene, så kan du jo sjekke hva som er på hver av enkelte av dem.... starte på en, og finner ut att det er lysene f.eks, så har du jo utelukket dem allerede, så ser du hva du sitter igjen med til slutt :)

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sett inn en Über stor sikring..;)

Ja, det lønner seg må jeg si knock Eller ikke. Fikk tatt feil av 20a og 25a på GTi'en min, noe som resulterte i brann på dashbordnettet, og ledningsnettet som gikk bakover. Så det kan det fort bil ekstraarbeid av, ikke noe å anbefale.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ståltrå fungerte på traktoren hvertfall:P hehe. ståltråden ble bare rødgløende men:P

har brukt det til bilstereon min jeg også, bare jeg brukte kobber tråd da, går vel for det samme..... manglet en 40A sikkring, og måtte bare ha lyd :D

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider