vest_racing Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Har rota bort dekselet som viser hvilke sikring som er til hva. Så lurte eg på om noen kunne fortelle meg hva sikring nr 16 er til??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 dette varierr faktisk mye... ingen av de sikringene jeg har nå sitter på samme plass som de gjorde på gamle golfen etc.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Det var f*** ryker med engang eg setter sikring i, og eg har ikke peiling på hva den er til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 dette varierr faktisk mye... ingen av de sikringene jeg har nå sitter på samme plass som de gjorde på gamle golfen etc.. Tror det kan være fra modell til modell..En kamerat har en Golf II 1990 mod 1.8i (ikke GTI). Og der er ikke sikringene/reelene på samme plass som det var på min 1.6CL 84 mod. Så dette varier fra årsmodell og type Golf. Hvilken Golf har du vest-Racing, så karnsje jeg kan finne det ut? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Kan ikke variere så ekstremt da.. Er egentlig en jetta med noe golf el og noe jetta...:D Men kontaktene bak er av dem "runde" ikke dem som er firkantete... Blir liksom bare rot, tror det er fra en 85mod 1.8 gasser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 kanskje du kan få noen til å ramse opp alle kursene, så kan du jo sjekke hva som er på hver av enkelte av dem.... starte på en, og finner ut att det er lysene f.eks, så har du jo utelukket dem allerede, så ser du hva du sitter igjen med til slutt :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Her er det du trenger: http://www.doppel-wobber.de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Bare sett inn en Über stor sikring..;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Bare sett inn en Über stor sikring..;) ståltråd :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Her er det du trenger: http://www.doppel-wobber.de Thanx... Var til tåke lysene... Og dei har eg jo ikke heller... Ligger vel til jord framme der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Bare sett inn en Über stor sikring..;) Sier jo litt om hvor smart du er.... :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Bare sett inn en Über stor sikring..;) Ja, det lønner seg må jeg si knock Eller ikke. Fikk tatt feil av 20a og 25a på GTi'en min, noe som resulterte i brann på dashbordnettet, og ledningsnettet som gikk bakover. Så det kan det fort bil ekstraarbeid av, ikke noe å anbefale. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 ståltrå fungerte på traktoren hvertfall:P hehe. ståltråden ble bare rødgløende men:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 ståltrå fungerte på traktoren hvertfall:P hehe. ståltråden ble bare rødgløende men:P har brukt det til bilstereon min jeg også, bare jeg brukte kobber tråd da, går vel for det samme..... manglet en 40A sikkring, og måtte bare ha lyd :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 er jo noe som gjør at sikringen ryker! :p så det er jo ikke det beste og gjøre med kobber\stål tråd! :p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg