Typhon Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 tok ny kontrollmåling i går kveld... det stemmer det jeg har sagt, den kondensatoren blir nok dyngemat i dag.... Har du testet å bytte om polene? bare for å se hva som skjer? Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motardist Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Eller bytte batteri i multimeteret? Jeg målte strømmen inn til forsterker til 18.5V her om dagen. Fikk jo helt sjokk! Men det var bare dårlig batteri i multimeteret, så det hadde noen rare verdier. Siter My other car is a motorbike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 går en kondensator i lufta om man bytter om +/- da? må det ikke sabla mye spenning til for å få det til da? Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 skal ikke alltid så mye spenning til om man kobler en elektrolytt feil vei. men kobles den rikti vei tåler de ekstremt mye ja. men det er jo noen som har en egen sikkerhetsventil da, så den ikke direkte sprenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunkendriver Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Kondisen er nå fjernet fra bagasjen og sendt til undersøkelse hos forhandler. det var ikke bare mitt multimeter som sa -14,2.... Skal bli morro å høre hva som er feilen... dette er en mtx kondis med "blow off ventil", merkelig at den ikke har gått i lufta viss det var noe galt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Jeg venter i spenning på å høre årsaken. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 bare for å spørre. har du målt ha du får der hvor du koblet til kondensatoren etter at du tok den av? for hvis du har - der nå også så er det nok ikke kondensatoren som burde blitt sendt inn virker det som. men blir spennende å se hva de sier ja. kahn ikke se noen logisk forklaring på det i allefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg