Gå til innhold

post noen bilder av bilen(e) deres her!:)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jettaen er ikke i den beste form:P hehe.. en kamerat av meg har kjørt av med den så er litt små feil med den.. men den kommer seg.. du som er gamle eier eller?

Jepp, første bilen min... Gøy å se den lever da!;)

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei:) vet du åssen motor det sitter i den el? kan umulig være 1,6 som sitter der, for den går for bra til å ha 75 hk...:P

Helt korrekt, er nok den 1.8 jeg putta nedi... Var litt komisk, kjøpte en 1.8 motor + masse interiørdeler osv, nappa ut forrige motoren og satte inn den nye... Plutselig knekker kompissen min sammen, for den motoren vi hadde tatt ut var også 1.8 liter, men gikk dårlig pga pakningen mellom gasser og innsug... Men men, ble da bedre liv i den, og Green-filtere gir litt bedre lyd, eller hva?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, vet ikke hvordan den var når du hadde den, men når jeg solgte den var det en 1.8 motor i den, med green-filtere, panserheisere, emblemfri 3-raders grill/grillist, senket 60 mm med kun fjærer(Skjønner ikke at det ble godkjent, men men;)), lakkert i en spesiell gullfarge, pluss div som f.eks lakkert inni dashbord osv... Var også noen grelle brune seter, men bytta ut mesteparten av interiøret til svart, men ikke setene, så der ble det setetrekk;) Var vel en liten bulk på ene døra og... Har forresten en ekstranøkkel til bilen, fant den når jeg drev å pakket her om dagen, så bare si ifra hvis du vil ha den og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så rå golf men men

golfn.jpg

golfdama.jpg

nygolf2.jpggolfvinter24.jpg

197024.jpg?07-06-2005 14:29:25[

[/img]197050.jpg?07-06-2005 14:29:25

Den kunne blitt skikkelig rå om du hadde senka den maksikmalt, og fått på noen 8,5/9x15 bbs rs/rm, eller noen andre typiske old school felger. Fargen på den tilsier gammel stil for min del. + mange andre old school detaljer da, seffkiddie Hadde gått for old school hadde jeg vært deg. Men den girkula var ikke helt min stil. Hehe. Sorry mac.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt korrekt, er nok den 1.8 jeg putta nedi... Var litt komisk, kjøpte en 1.8 motor + masse interiørdeler osv, nappa ut forrige motoren og satte inn den nye... Plutselig knekker kompissen min sammen, for den motoren vi hadde tatt ut var også 1.8 liter, men gikk dårlig pga pakningen mellom gasser og innsug... Men men, ble da bedre liv i den, og Green-filtere gir litt bedre lyd, eller hva?;)

åja.. hehe.. han som eier den er fast bestemt på at det er en 1,6 men den går for bra til å være det.. hehe.. men den bringer ulykke.. fikk fartsbot å selebot med den i dag..

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kunne blitt skikkelig rå om du hadde senka den maksikmalt, og fått på noen 8,5/9x15 bbs rs/rm, eller noen andre typiske old school felger. Fargen på den tilsier gammel stil for min del. + mange andre old school detaljer da, seffkiddie Hadde gått for old school hadde jeg vært deg. Men den girkula var ikke helt min stil. Hehe. Sorry mac.

bilen er senket 60/40 den skal på eu kontroll om 20 dager blir den godkjente skal den senkes 80/80 og andre felger ønsker 175/40/13 med gamle klassiske felger girkulen blir nok oxo byttet ut . Om den ikke blir godkjente blir dette en delebil .

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, vet ikke hvordan den var når du hadde den, men når jeg solgte den var det en 1.8 motor i den, med green-filtere, panserheisere, emblemfri 3-raders grill/grillist, senket 60 mm med kun fjærer(Skjønner ikke at det ble godkjent, men men;)), lakkert i en spesiell gullfarge, pluss div som f.eks lakkert inni dashbord osv... Var også noen grelle brune seter, men bytta ut mesteparten av interiøret til svart, men ikke setene, så der ble det setetrekk;) Var vel en liten bulk på ene døra og... Har forresten en ekstranøkkel til bilen, fant den når jeg drev å pakket her om dagen, så bare si ifra hvis du vil ha den og;)

hehe.. bulken på døra er ikke der lenger hvertfall, er en større en nå:P hehe.. han fikk godkjent den han bare at han måtte ha på en extra lyddemper.. hehe.. bråka litt i den..:P

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider