TurboKnut Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Oppdaget en bil jeg aldri har sett maken til, en som jeg syntes var rå. Glass("lykter") over hele fronten, og skikkelig maffig design. Jeg ante ikke hva det var slags bil, men fant til slutt ut at det var en ny Civic. Link til maken bil: http://world.honda.com/Frankfurt2005/photos/civic/image/06.jpg Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hehe, mener jeg så en slik en her på Gjøvik for noen dager siden også.. Tenkte ikke over det før det var for sent.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Synes det ser litt stygt ut med lykter langs hele fronten jeg. Var noen amerikanske biler som hadde det for lenge siden, men de droppet det, for det så helt jævlig ut. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 den var driiiiiit stygg, så en sånn en et sted på motorveien!? Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg skvatt litt når jeg la merke til fronten på den der da jeg gikk inn på Honda sjappa her.. :) Sikkert småskummelt første gang man får en sånn en i speilene. Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg trodde først at det var en amerikansk bil, evt noe Alfa-greier. Fin eller ikke fin, jeg tror i allefall at den blir lagt merke til for den er jo ulik alle andre biler som er på markedet nå. Tror nok at man får se mange slike med senking og DIGRE felger. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg