kapissj Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 så en litt over middels bred audi a4 i lillestrøm idag..i lyskrysset ved statoil..noen enorme hjulbuer og svære felger,veldig senka.."california" lykter og en grom svartfarge noen specs om den? kiddie den var svært grom Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Han som jobber på NBS sin ellerno..? SKal se om jeg finner noen bilder.. Edit; Denne..? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=63697 Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 tenkte på at det var den når jeg så den..men den jeg så hadde ikke vinge,så mener jeg bestemt den hadde en annen leppe,og speil som hadde samme farge som speilene.. Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Mener vingen kan tas av ellerno..? Tror det fantes en annen tråd et sted med flere biler, men husker ikke hvor.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 og speil som hadde samme farge som speilene.. Hmm. ?? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 sorry=P speil som hadde samme farge som bilen! Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Mener vingen kan tas av ellerno..?Tror det fantes en annen tråd et sted med flere biler, men husker ikke hvor.. kan jo være den..slående likhet iallfall...likte den bilen happyhappy Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 sorry=Pspeil som hadde samme farge som bilen! Da henger jeg med. Hehe. Bilen er skikkelig fin den, men veit ikke om jeg liker den vingen helt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Da henger jeg med. Hehe. Bilen er skikkelig fin den, men veit ikke om jeg liker den vingen helt. Han har tatt av vingen på den nå mener eg! En av de peneste A4'ene i Norge. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Han "Lowrider" på forumet hadde vel en grisefet senka A4 som han solgte for en stund siden. Vet ikke hvor den går nå? Lowriders A4, og den A4`n lenger opp i tråden må være de to feteste A4`ene i hele Norge. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 så en litt over middels bred audi a4 i lillestrøm idag..i lyskrysset ved statoil..noen enorme hjulbuer og svære felger,veldig senka.."california" lykter og en grom svartfargenoen specs om den? kiddie den var svært grom Så den utenfor strømmen storsenter i dag.. vingen er ikke på + at det er andre felger.. vinter felger? isåfall utrolig fete vinterfelger :D Utrolig clean og fin bil. var nesten som at tiden sto stille når den kjørte forbi :P :D Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slabbadask Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Tror det er snakk om bilen til en kompis av meg sin;) Kjøpte den for ikke så altfor lenge siden..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Så den utenfor strømmen storsenter i dag.. vingen er ikke på + at det er andre felger.. vinter felger? isåfall utrolig fete vinterfelger :D Utrolig clean og fin bil. var nesten som at tiden sto stille når den kjørte forbi :P :D hehe..ikke sant?..den var gjennomført fin!satt omtrent bare å måpa når den kjørte forbi=P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Tror det er snakk om bilen til en kompis av meg sin;) Kjøpte den for ikke så altfor lenge siden..! hm..er det frekt å spørre hvor mye han ga for den eller?=P hvis du vet da Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 tror han NSB fyren har solgt den? corect me if wrong nsb guy... Husker det var mange som klaga på¨att det var stygt med carbon vinge på audi, likte den med vinga jeg da.. Noen som har noen flere bilder?:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg