KennyMæn Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Lurte på om det var noen som visste hvor mange scirocco det er i norge til dags dato? Er ikke det en nokså sjelden bil i norge? klart det er jo noen som har det! men ikke så mange som har det liksom:P Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Er nok endel av de enda, men sjelden er de vel bare i gti utgave m/8v/16v. Og ikke minst, bra stand. DET er sjeldent det... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 jeg har nylig kjøpt en gti 8v i meget bra stand:) stor fornøyd!:) Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 MK1`ere ser ikke jeg mye til, men 2`ere ser jeg støtt og stadig.... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Er ikke mange Rocco'er ute å går i forhold til mange andre biler.. I allefall ikke i midt Norge, så vidt jeg vet. Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 jeg har nylig kjøpt en gti 8v i meget bra stand:) stor fornøyd!:) Forresten, Bilder? :w00t Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Er ikke mange Rocco'er ute å går i forhold til mange andre biler.. I allefall ikke i midt Norge, så vidt jeg vet. som jeg har sett har jeg den eneste i lillehammer... ellers har jeg sett svært lite av dem! har ikke bilder for øyeblikket! men kommer snart! lover;) Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Send mail til Vegvesenet. Gjorde dette for å finne ut hva mange Renault 5 GTE/GTTurboer det var registert i Norge. Tok ca en måned før jeg fikk svar.. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 kjapt søk på vwaudi forumet gav 19 roccoer, dette er nok bare toppen av isfjellet. Er flere der inne som har slike, men ikke lagt de inn under ''våre biler'', ellers er det noen av de i bergensområdet, 6-7stk og bare to er medlem i klubben så... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendetta Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 har en Scirocco GTX 16V...og den går på Jessheim. http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2200 har et turboprosjekt på gang nå, så den er ferdig før sommern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 som jeg har sett har jeg den eneste i lillehammer... ellers har jeg sett svært lite av dem! har ikke bilder for øyeblikket! men kommer snart! lover;) Kjøpt den grå som var til salgs på Fåberg? Gratulere foresten, scirocco er fine biler :) Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 har en Scirocco GTX 16V...og den går på Jessheim. http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2200 har et turboprosjekt på gang nå, så den er ferdig før sommern. lager du en prosjekt tråd eller noe du? sku vært litt interessant å sett! Greit røfft blir det også yodude Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Kjøpt den grå som var til salgs på Fåberg? Gratulere foresten, scirocco er fine biler :) Vemund jepp:) den er helt strøken! nydelig eksemplar! takk takk!:) Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 står en svart en på moelv og har jeg sett... til salgs... stått på samme flekken noen år tror jeg! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendetta Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Kjøpte denne bilen orginal av en i Aurskog...som igjen hadde kjøpt den av en i Bærum..som igjen kjøpte den av min ste-bror...så den hører jo egentlig til på Jessheim! Ja, kan godt starte en prosjekt tråd...eneste som er gjort nå er justerbart senkesett, 3delte,skrudde bbs felger, hvite mts blinkers....så blir det hel-lakkering til sommern..klart 16v er utrolig sprek, men skal man ta det fullt ut så må man bytte ut motoren. Gutta i protrim bygger motoren for meg, og målet er i overlant av 300hk, som er mer enn nok på FWD. Så kommer interiør og bur til høsten...om ikke før...skulle hatt et tre det vokste penger på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg