Vendetta Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 høres bra ut det...men uansett..her er en side med noen små klipp av en "DuRocco"....altså motor foran og bak...kjører fra en Påårs 911 også..fin fint! http://www.durocco.com/video.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Heheh, klassiker den der :lol Sprøtt! Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 jeg har også scirocco! :) 1'er da, men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 jeg har også scirocco! :) 1'er da, men.. tøft! fine biler! modell? hva har du under panseret a? Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendetta Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 jeg har også scirocco! :) 1'er da, men.. 1`er rocco er jo det råeste...ekte klassiker...håper du tar godt vare på den da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 for tiden er den under oppussing.. var kraftig angrepet av rust, men nå er alt fjernet og jeg driver og setter den sammen igjen. bilen er en klin original -79-modell, med 1,6 forgassermotor, automatgir og air condition(!) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 for tiden er den under oppussing.. var kraftig angrepet av rust, men nå er alt fjernet og jeg driver og setter den sammen igjen.bilen er en klin original -79-modell, med 1,6 forgassermotor, automatgir og air condition(!) :) bra bra! legge inn no bilder etterhvert da! kunne vært morro å sett! Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Noen som veit hvor man får tak i de innerste lyktene på rocco mk2? sku hatt tak i de! syns den blir litt mer sintere me de 2 ekstra! Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 bra bra! legge inn no bilder etterhvert da! kunne vært morro å sett! will do! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendetta Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Noen som veit hvor man får tak i de innerste lyktene på rocco mk2? sku hatt tak i de! syns den blir litt mer sintere me de 2 ekstra! Skjekk på http://www.ebay.de og ebay.com ....der har jeg sett en hel haug av frontlykter til Scirocco!Men du som har tatt de bort...har du lagt fjernlysa sammen med kjørelysa da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Skjekk på http://www.ebay.de og ebay.com ....der har jeg sett en hel haug av frontlykter til Scirocco!Men du som har tatt de bort...har du lagt fjernlysa sammen med kjørelysa da? forrige eieren har gjort det.. men jeg har lyst til å ha de tilbake! ser mye tøffere ut! Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 hørt med møller da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 hørt med møller da? Har ikke fått hørt med noen enda.. bare tenkte jeg sku høre om noen visste om no... Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendetta Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Har ikke fått hørt med noen enda.. bare tenkte jeg sku høre om noen visste om no... Skulle gjerne sett på bilen din litt nærmere jeg...om det er den du har i profilbildet der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Skulle gjerne sett på bilen din litt nærmere jeg...om det er den du har i profilbildet der? nei er nok ikke den! hehe.. men det er målet mitt å få den nokså lik den! men detta er litt flaut.. jeg ska legge ut bilder av den bilen du ville se og av min egen.. hvordan i svarte legger man ut bilder? *"Flau"* :cocain: Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg