sciro Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 går en liten sølv grå gtx 16v i tønsberg oxo,orginal,bare litt senket(60mm):-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
razimo Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 eg har en scirocco2 gti 1.6 her i nord troms Siter 82,Volkswagen Scirocco 1.6 GTI 02,Chevrolet Silverado 6.5 LS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Send mail til Vegvesenet. Gjorde dette for å finne ut hva mange Renault 5 GTE/GTTurboer det var registert i Norge. Tok ca en måned før jeg fikk svar.. kor mange var de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarjako Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Har en scirocco 85 mod. GTX som jeg kjøpte i går. Er ikke mange her i Tromsø nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg