Gå til innhold

Audi coupe

Ranger emnet


Mikkel Bruer

Anbefalte innlegg

ta dette racet på snø også da så ser du iallfall hvem som kommer først :D

quattroquattro ;) oh ye

 

HAn har ikke quattro heller..bare grevling :P

 

Men...en annen ting...hvor mye er grei pris på en sånn 90modell coupe 2 liter forhjulstrekk?..Den var visst kostet på 60000...han sa aldri hva..men jeg vet at den har heftig stereo m/dvd,fullstyling,effektannlegg, alu felger sommer og vinter, samt at den ble hellakkert, pelt ned og lakkert i fjord..med en ganske pen blå mettallic..men hvis du da ser på alt det JEG vet er gjort med den..så er vel ikke det så langt unna 60 000 vel?...så all den påkostinga har egentlig ikke no misjon i forhold til at den ikke ruster med en gang da..

Også ga han da 50 000 for den..han som solgtye den skulle ha 65 000..men trengte penger der og da..hadde visst også fått tilbud på 70 000..syns det hørtes litt mye ut jeg

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler du 70 lapper for en 2.0 fwd kommer du til å angre resten av livet... Sikkert lett å bli kvitt igjen til grei pris. haha. Du får jo quattroer 20v i den prisklassen, og de har sikker basselement de og!

 

Han som solgte den hadde visst blitt tilbudt det...men han gadd ikke vente 1 mnd på det?...men er 50 en urimelig pris a?...så en her som solgte en ganske så fin 20v quattro for 65...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei akkurat...det jeg mente også...han har aldri hatt audi eller hatt no interesse for audi..så kjøpte han seg denne...og da kunne han plutselig alt om bila...ba meg sjekke hvilken pris den lå på ...så sa jeg at jeg hadde sjekket at den lå mye billigere...at man fikk 5'er biler til den prisen..og da ble han sinna og sa at 5'er var no dritt:P

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uansett hvordan man skrur og vender på det..så er 5'er lyden blant di beste motorlydene..den er bare helt konge...den og supra 6'ern..men som en sa oppi her...tror nok han skal ha bilen lenge..den er drit strøken...utapå vel å merke..vet ikke stand på motor og sånn..han er så sur fordi jeg motsa han om pris og fart at han ikke prater med meg:P men uansett så har han den nok lenge....og får kanskje igjen 20 for den :P Skal se hvordan den går i forhold til min når jeg treffer'n ..haeh

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår