Gå til innhold

digg ascona a på siden til gatebil

Ranger emnet

asona_er_best

Anbefalte innlegg

Så mistenkelig ut som den han svensken hadde.. hehe.. Tror den stod tilsalgt for en god slant med penger. Men mye power i den saken ja. Om det er den svensken hadde er det jo nybygget motor også.. hehe.. Men den hadde fått air brusha på noe fet på siden sist jeg så den... Om det er den bilen da... hehe.. veit jo aldri, men hadde jo vært rart med to stk Ascona A, med volvo motor og uder 11 på kvartmila på begge.. hehe

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mistenkelig ut som den han svensken hadde.. hehe.. Tror den stod tilsalgt for en god slant med penger. Men mye power i den saken ja. Om det er den svensken hadde er det jo nybygget motor også.. hehe.. Men den hadde fått air brusha på noe fet på siden sist jeg så den... Om det er den bilen da... hehe.. veit jo aldri, men hadde jo vært rart med to stk Ascona A, med volvo motor og uder 11 på kvartmila på begge.. hehe

Tenkte på denne jeg og. Var på gatebil forresten. Fet bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm den svensken hadde? mener u den som hadde noe rundt 1000hk?

haha.. var nok ikke 1000hk i den... Var mere 3-500hk på det væste...

Skulle likt å sett noe med 1000hk som var 4 syl.... og som gikk dag inn og dag ut på stripa uten å måtte overhales hver gang...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. var nok ikke 1000hk i den... Var mere 3-500hk på det væste...

Skulle likt å sett noe med 1000hk som var 4 syl.... og som gikk dag inn og dag ut på stripa uten å måtte overhales hver gang...

åååja dere mente den som d var så rå lakk på eller? sølv farga..... men jeg så i BILSPORT for ca 2 år siden og der var d en ascona a med noe rundt 1000hk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilsport i fjor hadde jo corsa'n med 900 hest... men det var 2 motorer. Og tror ikke den var vedlikeholdsfri heller...

400 + 500 = 900hk... Fin fin utregning...

Er jo ikke snakk om to veltrimma C20let heller da...

Kan jo regne sånn vi også da.. 4+4 = 8 syl som jobber sammen om å produsere den totaleffekten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider