asona_er_best Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 så på profiler,der var d en som hadde ascona.....se på en...digg ass kiddie http://www.gatebil.no/index.php?id=542&pageid=133&offset=0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gollum_97 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 inte dum den ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 nei, den er digg den ass.....553hk og 640nm burde flytte seg ganske bra for å si d sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Så mistenkelig ut som den han svensken hadde.. hehe.. Tror den stod tilsalgt for en god slant med penger. Men mye power i den saken ja. Om det er den svensken hadde er det jo nybygget motor også.. hehe.. Men den hadde fått air brusha på noe fet på siden sist jeg så den... Om det er den bilen da... hehe.. veit jo aldri, men hadde jo vært rart med to stk Ascona A, med volvo motor og uder 11 på kvartmila på begge.. hehe Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hmmm den svensken hadde? mener u den som hadde noe rundt 1000hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Så mistenkelig ut som den han svensken hadde.. hehe.. Tror den stod tilsalgt for en god slant med penger. Men mye power i den saken ja. Om det er den svensken hadde er det jo nybygget motor også.. hehe.. Men den hadde fått air brusha på noe fet på siden sist jeg så den... Om det er den bilen da... hehe.. veit jo aldri, men hadde jo vært rart med to stk Ascona A, med volvo motor og uder 11 på kvartmila på begge.. hehe Tenkte på denne jeg og. Var på gatebil forresten. Fet bil! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hmmm den svensken hadde? mener u den som hadde noe rundt 1000hk? haha.. var nok ikke 1000hk i den... Var mere 3-500hk på det væste... Skulle likt å sett noe med 1000hk som var 4 syl.... og som gikk dag inn og dag ut på stripa uten å måtte overhales hver gang... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Bilsport i fjor hadde jo corsa'n med 900 hest... men det var 2 motorer. Og tror ikke den var vedlikeholdsfri heller... Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 haha.. var nok ikke 1000hk i den... Var mere 3-500hk på det væste... Skulle likt å sett noe med 1000hk som var 4 syl.... og som gikk dag inn og dag ut på stripa uten å måtte overhales hver gang... åååja dere mente den som d var så rå lakk på eller? sølv farga..... men jeg så i BILSPORT for ca 2 år siden og der var d en ascona a med noe rundt 1000hk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Bilsport i fjor hadde jo corsa'n med 900 hest... men det var 2 motorer. Og tror ikke den var vedlikeholdsfri heller... 400 + 500 = 900hk... Fin fin utregning... Er jo ikke snakk om to veltrimma C20let heller da... Kan jo regne sånn vi også da.. 4+4 = 8 syl som jobber sammen om å produsere den totaleffekten... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg