Desmond Tutu Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hei. har ett lite spørsmål. Jeg Har en fres, med utstyr for å lage ringer. men problemet er at med dette utstyret klarer jeg ikke lage ringer med mindre diameter enn ca 22 cm. det blir litt vell stort til 6" høytalere. så er det noen som vet om det finnes noe annet utstyr til fresen som gjør at jeg kan frese ut mindre ringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Søk litt på forumet her, så finner du flere svar... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hei. har ett lite spørsmål. Jeg Har en fres, med utstyr for å lage ringer.men problemet er at med dette utstyret klarer jeg ikke lage ringer med mindre diameter enn ca 22 cm. det blir litt vell stort til 6" høytalere. så er det noen som vet om det finnes noe annet utstyr til fresen som gjør at jeg kan frese ut mindre ringer? Jasper Jig er det jeg vet om, men er ikke sikker på om de finnes i Norge... Men noe tilsvarende må det jo være mulig å få tak i. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jasper Jig er det jeg vet om, men er ikke sikker på om de finnes i Norge...Men noe tilsvarende må det jo være mulig å få tak i. Mvh Stian Hadde vært kjekt med en jasper jig... Gruppekjøp? :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hadde vært kjekt med en jasper jig... Gruppekjøp? :crazysant Jeg er i såfall med :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcatus Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hmm... en sånn liten fres hadde vært kjekt ja...! skal ikke se bort i fra at jeg også kunne vært med på noe sånt.. hva snakker vi om av pris her? Siter -clio 1,4 R(øøøø)N Franskmenn ER litt rar... "Bagasjerom? Neiii.. har ikke det jeg, legg det i bagasjesetet du..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Jeg har Jasper Model 200 og er kanonfornøyd. Dessverre er det ikke så mange freser på det norske markedet som disse passer til, men DeWalt er ganske godt dekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Link ? Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 http://www.soundlabsgroup.com.au/jasperaudio/jasper_audio_model_200.htm Noe sånt? Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Jeg har en nesten lik i plexi liggende ett sted.... Men det finnes en enklere og sikkert billigere måte å gjøre det på, det er sånn som er her på verkstedet :-) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Jeg har en nesten lik i plexi liggende ett sted.... Men det finnes en enklere og sikkert billigere måte å gjøre det på, det er sånn som er her på verkstedet :-) jupp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 jupp:) Det er helt riktig Anders.... Det blir også mere nøyaktig med den fresen vi har her.... Det er jo nesten ingen høyttalere som er like... Den plexi saken var rett og slett ubrukelig.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Den plexi saken var rett og slett ubrukelig.... Den uttalelsen syns jeg vel sier mer om dine snekkerkunnskaper enn om denne plexi saken:) Jeg har brukt den mye og kan ikke si annet enn at den fungerer meget bra. Er ikke alle som har et fresebord, sånn som dere har..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Jeg er i såfall med :) Count me in ;) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Den uttalelsen syns jeg vel sier mer om dine snekkerkunnskaper enn om denne plexi saken:) Jeg har brukt den mye og kan ikke si annet enn at den fungerer meget bra. Er ikke alle som har et fresebord, sånn som dere har..... Jaså Pål... Disser du snekkerkunskapene mine ??? ;) Den "plexi" saken jeg har stemte iallefall ikke på noen ting... Det er jo ikke noen vits å frese hull til høyttalere hvis det er flere mm mellomrom mellom høyytaleren og baffelen.... Mulig den saken du har funker bra.... Men det som er her funker bedre :) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg