Gå til innhold

Hvordan lage små mdf ringer?

Ranger emnet

Desmond Tutu

Anbefalte innlegg

Hvis det er mange som vil kjøpe en sånn sak, så kan jeg jo snakke med en kompis jeg har i Australia som driver stereobutikk der, mulig han kan skaffe de billigere enn det som står på siden :)

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"plexisaken" gjør jobben den også :) men jeg ser ikke poenget med å kjøpe noe slikt når det finnes myyyyyyyye enklere og billigere løsninger, de fleste freser med respekt for seg selv har et slikt verktøy medfølgende:) å om det ikke gjør det så er det enkelt å lage:)

HELT RIKTIG, Anders

Også når man først har laget en mal, så har man den ;)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaså Pål... Disser du snekkerkunskapene mine ??? ;)

Den "plexi" saken jeg har stemte iallefall ikke på noen ting... Det er jo ikke noen vits å frese hull til høyttalere hvis det er flere mm mellomrom mellom høyytaleren og baffelen....

Mulig den saken du har funker bra.... Men det som er her funker bedre :)

hehe, disser alle som har finere snekkerverksted enn meg:) Jeg foretrekker å bruke en bordfres, men for den vanlige mann i gata så ser jeg nytten av denne malen. Min er meget nøyaktig, men du må holde tunga rett i munnen, så ikke du regner feil, for den er jo bare å få kjøpt i tommer.

Har aldri prøvd den sirkel jiggen som følger med fresen, men kan tenke meg den er langt enklere å bruke og den gjør helt sikkert jobben.

Jasper er hvertfall dyr mht at det er kun en tynn plexiplate full av huller. Bakdelen med den er at den sprekker veldig lett hvis du er litt uforsiktig når du legger fra deg fresen. Min sprakk første dagen jeg brukte den knock

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, disser alle som har finere snekkerverksted enn meg:) Jeg foretrekker å bruke en bordfres, men for den vanlige mann i gata så ser jeg nytten av denne malen. Min er meget nøyaktig, men du må holde tunga rett i munnen, så ikke du regner feil, for den er jo bare å få kjøpt i tommer.

Har aldri prøvd den sirkel jiggen som følger med fresen, men kan tenke meg den er langt enklere å bruke og den gjør helt sikkert jobben.

Jasper er hvertfall dyr mht at det er kun en tynn plexiplate full av huller. Bakdelen med den er at den sprekker veldig lett hvis du er litt uforsiktig når du legger fra deg fresen. Min sprakk første dagen jeg brukte den knock

:) hehehhe ja, det var noe med det....

Men så må det vel også sies det da, at Anders (og bittelitt jeg ;) ) har vel kanskje landets best utstyrte "Bilstereoverksteder"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider