jas Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 det er 3 ting jeg syns er helt *****isk att folk tar seg tid til å stjele fr 240'r... Laksetrapp. Hvite blinkers. og listene! gud veit hvor mange 240'er jeg har sett uten lister! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Har blitt frastjålet noen lister opp gjennom åra jeg oxo, spesielt de over fangerne, blir mer og mer overrasket over vær dag som går med kompett hel svart listsett på bilen :) Gleden varer skjeldent lenge Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 stjeling er no dritt men i dette tilfelle så er ivertfall jeg glad det finnes tyver Devil ho ho sorry... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Synd at laksetrappen din ble stjålet. Skjønner ikke hva alle har sånn imot den da!!! Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Det er et godt spørsmål. Det er vel egentlig en solbeskyttelses ting, før sotefilmens dager, det har vel bare blitt det. Det er jo en del av den klassiske rånebilen, sammen med wonderbaum og andre harry artikler. Når rånebilen blir presentert i medier, f.eks på skjærtorsdag ser du ikke en styla bmw eller japse, men en gammel, svett volvo 240 med masse baum, laksetrapp, sørstatsflagg over taket og fulle folk ut av alle vinduene, gjerne bønder. På 80 tallet var 240 sett på som en dyr og luksuriøs bil, idag er den selve symbolet på rånebil, sammen med amazon, opel manta, ford sierra, Dette er sannsyligvis det norske folks bilde av en rånebil. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Det er et godt spørsmål. Det er vel egentlig en solbeskyttelses ting, før sotefilmens dager, det har vel bare blitt det. Det er jo en del av den klassiske rånebilen, sammen med wonderbaum og andre harry artikler. Når rånebilen blir presentert i medier, f.eks på skjærtorsdag ser du ikke en styla bmw eller japse, men en gammel, svett volvo 240 med masse baum, laksetrapp, sørstatsflagg over taket og fulle folk ut av alle vinduene, gjerne bønder. På 80 tallet var 240 sett på som en dyr og luksuriøs bil, idag er den selve symbolet på rånebil, sammen med amazon, opel manta, ford sierra, Dette er sannsyligvis det norske folks bilde av en rånebil. Å en tøffere rånebil får du ikke!!! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 ikkesant, er den din forresten ?? Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Noen kom meg i forkjøpet:( faen og. vi som hadde planlagt raid neste helg ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Det er et godt spørsmål. Det er vel egentlig en solbeskyttelses ting, før sotefilmens dager, det har vel bare blitt det. Det er jo en del av den klassiske rånebilen, sammen med wonderbaum og andre harry artikler. Når rånebilen blir presentert i medier, f.eks på skjærtorsdag ser du ikke en styla bmw eller japse, men en gammel, svett volvo 240 med masse baum, laksetrapp, sørstatsflagg over taket og fulle folk ut av alle vinduene, gjerne bønder. På 80 tallet var 240 sett på som en dyr og luksuriøs bil, idag er den selve symbolet på rånebil, sammen med amazon, opel manta, ford sierra, Dette er sannsyligvis det norske folks bilde av en rånebil. detta var jo en fjong 242 Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Det er et godt spørsmål. Det er vel egentlig en solbeskyttelses ting, før sotefilmens dager, det har vel bare blitt det. Det er jo en del av den klassiske rånebilen, sammen med wonderbaum og andre harry artikler. Når rånebilen blir presentert i medier, f.eks på skjærtorsdag ser du ikke en styla bmw eller japse, men en gammel, svett volvo 240 med masse baum, laksetrapp, sørstatsflagg over taket og fulle folk ut av alle vinduene, gjerne bønder. På 80 tallet var 240 sett på som en dyr og luksuriøs bil, idag er den selve symbolet på rånebil, sammen med amazon, opel manta, ford sierra, Dette er sannsyligvis det norske folks bilde av en rånebil. ja norske ungdommer flest veit og ser hva som holder, mens krydderkammeratene kjører bmv-respekt.. skropel er det jo ikke unskyldning for engang:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hahaha. så JÆVLIG bra gullkorn det dær!! Hehe, ja, var min måte å stille spørsmålstegn til hvorfor det heter laksetrapp :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Jeg vil ha den laksetrappa Evolve :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Kunne gjerne tatt og knust den jeg - men hadde da lagt igjen cash som erstatning! Hater jeg folk som stjeler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hahaha. så JÆVLIG bra gullkorn det dær!! Helt enig!!! hehehehe det var et gullkorn hold på å le meg skakk her je satt!) tilbake til tråden: må så klart ha laksetrapp!! Ær jo drit rått!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 en fordel uten laksetrapp, er at du ser faktisk ut bakruten! feks.. kan du se o mdet er politiet som kjører bak deg :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg