Gå til innhold

laksetrapptyver på fære i bergen!

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

laksetrapp var jo egentlig en komfort sak. De som satt bak ble jo hindret i å få sol på seg for det kan jo skade huden :P

Jeg syntes personlig at en 80 talls bil bør ha et 80 talls preg.

80 tallet virket som gode tider :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ka F#en folk som har laksetrapp liggende som de ikke vil ha, har lett lenge å lengre enn langt etter et eksemplar til min orginale hvite 91.mod 240'en. har festene. Noen som kan hjelpe meg å få tak i et eksemplar så jeg slipper ty te kriminelle handlinger.

Eg har ei laksetrapp liggende som ikkje skal brukes..

Kom med bud du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå...noe nytt på tyverifronten da?funnet tribunen din eller?

tro det eller ei, men de helt store ressurssene gidder jeg ikke bruke.

den er nok over alle hauger!

ps. jeg vet hvorfor det heter laksetrapper!

laksene hopper nedover elven i samme "trapper" som laksetrappen har.

se her: http://images.google.no/images?q=laksetrapp&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=N&tab=wi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro det eller ei, men de helt store ressurssene gidder jeg ikke bruke.

den er nok over alle hauger!

ps. jeg vet hvorfor det heter laksetrapper!

laksene hopper nedover elven i samme "trapper" som laksetrappen har.

se her: http://images.google.no/images?q=laksetrapp&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=N&tab=wi

Ser at du kommer fra de litt mer urbane strøk :p

Dette var slik jeg viste når jeg var 8:)

Men uansett.. få taki ny laksetrapp!!! det passa så innmari bra sammen med gr.a vingen og den generelle stilen på bilen!

95" Audi A6 2.5 TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laksetrapp ruler! Hvis noen har laksetrapp som passer til Autobianchi A112 så må jeg få en PM snarest! Stooor dusør og blomster på døra til den som finner noe sånnt! Ps: Det ble laga noen få av disse trappene i Italia... Selv der nede er det mange som annonserer etter dem!

Tyveritips: Monter skjulte barbeblader under hvert trinn i laksetrappa! Da vil du nook se at skurkene får seg en støkk! Et alternativ er høyspent... Hørt rykter om en fyr som fiksa høyspent i innfatningen på ekstraysene sine!

"Neimen så fin en laksetrapp du! Denne må vi stjel...ZZZZZAAPPP!"

Livets skole gir mange tips folkens... og disse står ikke akkurat i haynes-boka til fattern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider