Gå til innhold

Banekjøring Våler sommeren 2006. Mjøstreffet 2006!

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1 juli :)

Aner ikke... kanskje det er fordi det er ett "kjørekurs" og ikke driftetreff :P

Jeg kan iallefall med handa på hjertet si at dette er gøyalt... greit nok er litt "strengt" hva sladding og slik angår MEN det er kjempegøy å få sjangs til å kjøre på vålerbanen så fort man vil iallefall.

Og at det er "sladdeforbud" betyr kun en ting og det er sikkerhet.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnet samlivsbrudd så er jeg pr idag på leit etter en seriøs arvtager i rollen som treffarrangør for mjøstreffet 2005....jeg vil bli i kulissene men jeg orker ikke ansvaret for dette pr idag.

jeg har mista det eneste jeg virkelig hadde tro på... ironisk nok så er det pga at jeg har forsømt kjærligheten i kampen om bil/lyd og treff og jobb... forrige uke bestemte jeg meg for å gi opp anlegg og bil en stund for å pleie kjærligheten men da jeg kom hjem fra jobb på søndag så var det for sent...

Artigt... det eneste forholdet jeg virkelig har følt meg til rette i er det som jeg har klart å ta for gitt...

Jeg takler dette svært dårlig og føler jeg ikke har overskudd til annet enn å kjempe hardt for å få tålmodighet og styrke til å tro at xforloveden min finner ut av dette og kommer hjem.. derfor tror jeg at jeg ikke klarer å gjennomføre mjøstreffet i ønsket regi pr idag iallefall.

Patetisk jeg vet... men f.eks en ting.. jeg har ikke grini på 12-13 år... siste 2 dagene har jeg ikke gjort annet... noe er virkelig galt i min verden og jeg er nødt til å fikse det før jeg fortsetter med noe annet.

Beklager så mye for å utsette dere for dette men jeg klarer det bare ikke.. og de fleste her inne har sett innsiden min før så regner med at dere bærer dette følelsesutbruddet over meg denne gangen og.'

Linda er ei flott jente men desverre så har jeg ikke klart å vise henne det bra nok de siste 2 årene... så jeg klandrer ingen andre enn meg selv.

Så la dette være en tankevekker... er så altfor lett å ta ting for gitt.

P.S om treffet ikke blir avholdt så vil alle som har betalt få pengene tilbake.

OG IKKE mist håpet enda... jeg vil prøve vente en uke med å ta den endelige avgjørelsen for ting kan fort endre seg vet jeg men jeg vil bare si ifra slik at ingen får trøbbel pga dette.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er kjipt altså!

Skal ikke blande meg for mye inn i privatlivet ditt, men det slik jeg forstod at hu bare dro mens du var på jobb, uten å ta det opp med deg først så virker det mer som en impuls handling, enn noe gjennomtenkt.

Hun kommer sikker på bedre tanker hvis du sporer hu opp og kommer med no blomster og lover at du skal gi henne mer oppmerksomhet fremover.

Vært borti det samme selv, men vi var ikke forlovet eller noe slik, har ikke kommet så langt enda..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider