Ras-Andre Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Halla.. har et lite problem med Kadett E'n min.. når jeg kjører opp i hastigheter rundt 100 til 110 så rister fronten no så jævli.. vi snakker at rattet rister godt fra side til side liksom... kommer jeg over eller under de hastighetene så kjenner jeg lite til det, men det rister godt i hastigheter over 110 og.. Noen mulig diagnose og løsning?? alle svar motas med takk... Siter - 97 Rover 214 SI X - 95 SEAT Ibiza GTI X - 92Opel Kadett E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 ubalanse i dekk. dra på et dekkverksted og sjekk hjulene. du kan selv prøve å sette bakhjula forran og forhjula bak. ihverstefall kryssbytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Slitne bærearmsforinger/endeledd sammen med det ovennevnte, høres ikke ut som bare ubalanse hvis ratte går fra side til side... Ikke så lett å diagnostere uten å vite om det er slakk etc noen plass, ta å jekk opp bilen, vipp og bend med en stor skrutrekker/dekkspak i mellom foringer/kuler m.m., tenk deg om hva sjedde når dette begynte, sjekk hjulbolter, kan være mye egentlig... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Kan jo hende at dempere og fjører begynner å bli slitt,opplevd at det fører til ustabilitet i enkelte hastigheter... Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Slenger vi da på muligheten for urunde eller skada dekk så bør vel det meste være nevnt. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ras-Andre Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 niiice.. har jo en masse å velge mellom... :P Begynner på toppen og jobber meg nedover... Takk skal dere ha!! Siter - 97 Rover 214 SI X - 95 SEAT Ibiza GTI X - 92Opel Kadett E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg