Gå til innhold

Turbo kits

Ranger emnet

Turbo_FB

Anbefalte innlegg

Tror du klarer deg ganske lenge med en slik tdi manifoil for kanalene i den er like stor som de ut fra toppen. Om ikke så var de veldig grei de som EIP tuning solgte. Eventuelt kan du jo lage selv. Det koster jo bare en del arbeid men da får du det akkurat slik du vil.

Må skaffe noen svææære skips turboer da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lyst jeg :) Hadde vært sinnsykt artig og ikke minst litt lærerikt. Men svarte. Vurderer å heller peise i en VR6 eller en 1.8t AEB motor.

1.8T motoren hadde vært mer praktisk pga vekt. Også er det ikke mange som gjør dette byttet. :)

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo en 94mod så for deg er det greit, mens jeg som hat 89 ikke har plass så får holde meg til G60T jeg tror jeg.

VR6T F.eks hadde vert fett 350+, eller kompressor.

Mange varianter og flere og flere som sklir over på tanken har jeg inntrykk av...

Er jo noe eget med og vere corrado eier, Et stort smil hver gang du ser folk peker når du kjører forbi!!! :D da er det ekstra kult og gi gass brife litt med power oxo!

Banebil har streifet mine tanker noen ganger, flere som har vert innom tanken?

16vT, 350hk, ca 1000kg og Rett inn på gatebil!

Savner Corrado på gatebil filmene folkens, vi får prøve og gjøre noe med dette!!!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten corradon: hva er det du kjører motor messig? ikke sett noen motor bilder av din bil...

Like fet under panseret som utenpå? Sleng ut noe bilder a med no linjer om mods :D

Må få med oss alt selv om jeg ikke har så mye og skryte av med motor enda! :D

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææ?, forskjell på 94 og 89??? hmmmm...

Da VR6 kom fikk den bredere karosseri (husker ikke hvor mye) For VR6 har bredere forstilling (sier seg nesten selv med større motor) så jeg med min 89mod har ikke plass til VR6 forstilling og motor... i allefall slik jeg har skjønt det...

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider